Start din gratis prøveperiode

Tips for passordsikkerhet:

  • bruk minst 6 tegn
  • bland bokstaver og tall
  • bland store og små bokstaver
  • bruk spesialtegn (f.eks. @)

GetResponse for økonomiske tjenester

GetResponse har innovative verktøyer som økonomer kan bruke i alle faser av salgsprosessen. Enten du er en uavhengig økonom med en voksende kundeliste, forsikringsrådgiver, megler eller bankmann, har vi ressursene som kan hjelpe deg med å forbedre markedsføringen din.

Gi avgjørende informasjon til riktig tid.

Tid er penger. Sørg for at meldingen din når verden først.

  • Lag intuitive automatiske prosesser og send ut daglige oppdateringer om børsnoteringer og valutakurser .
  • Send påminnelser om avdrag på lån, kredittkortgjeld og utløpsdatoer for forsikringspoliser.
  • Bruk målrettede segmenter til å lage skreddersydde e-poster, slik at kundene dine kun mottar den mest relevante informasjonen.
  • Lag automatiske varslinger med bransjenyheter og utvikling i indekser.
  • Start sporing av de besøkendes adferd og se hvilke deler av nettstedet som får mest oppmerksomhet.
  • Lever meldinger til kunder over hele verden til riktig lokal tid.
  • Bruk e-handelsintegreringer til å sende meldinger etter kjøp og spore kjøpernes adferd.

Vær pålitelig og gi abonnentene innsyn i prosessene.

Sørg for at hvert eneste tilbud ser uimotståelig ut.

  • Bruk e-postmaler for økonomiske tjenester til å sende videoer fra eksperter og gi kommunikasjonen en personlig touch.
  • Lag målsider for å introdusere potensielle kunder for økonomiske tjenester, forsikringsprodukter og investeringsfond.
  • Bruk intervallkampanjer til å dele detaljert informasjon om økonomiske markeder, investeringsbanker og børshandlede produkter.
  • Bruk nettskjemaer til å la potensielle kunder hente informasjon om avgifter, provisjon, vilkår og betingelser.
  • Ikke kast bort et sekund av kundenes verdifulle tid med informasjon de ikke er interessert i. Filtrer kontaktene gjennom svært målrettede segmenter og bruk dem til å skape tilpassede prosesser.

Gjør kundene mer lojale.

Gjør potensielle kunder til investorer og investorer til lojale kunder.

  • Legg til eller trekk fra poeng for alle handlinger med nyhetsbrevene dine og gi de mest aktive brukerne belønninger i form av eksklusiv markedsinformasjon.
  • Lag målsider med case-studier som viser at valgene du tar er de riktige.
  • Legg til deleknapper slik at kundene kan fortelle andre om analysene og prognosene dine.
  • Start sporing av trafikken på nettstedet ditt for å definere interesseområder og trender, og følg opp med relevant kommunikasjon.
  • Hold kundene aktive med persontilpasset innhold, lokale nyheter og forsikringstilbud som er skreddersydde til kundenes behov.
  • Etabler personlige forhold til kundene ved å gi dem tilgang til økonomiekspertene, forsikringsagentene, aksjemeglerne og skatterådgiverne dine.
  • Bruk verktøyene for avbrutte kjøpsprosesser for å sørge for at kundene fullfører kjøpene sine.

Gi kunnskap til målgruppen din.

Gjør kundene dine i stand til å ta selvstendige avgjørelser.

  • Bruk nettskjemaer slik at kundene kan registrere seg for nettbaserte kurs, diskusjoner eller spørrerunder med eksperter.
  • Lag videoveiledninger som forklarer hvordan ting foregår i økonomiske markeder.
  • Send opplæringsmaterialer om hvordan man kan spare penger, velge investeringsfond og investere for fremtiden.
  • Lag automatiske markedsføringsprosesser der du veileder deltakerne gjennom en serie opplæringsbolker.
  • Øk deltakelsen i opplæringen ved å tildele poeng for aktivitet. Abonnentene med flest poeng får eksklusive rabatter eller kampanjetilbud.

Administrer kundenes data.

Nå kan du bli bedre kjent med kundene dine enn de kjenner seg selv.

  • Samle markedsføringslistene dine fra CRM-databaser, Excel-ark og sosiale medier for å administrere alle kontakter på en og samme plattform.
  • Tilordne tagger og segmenter kundene etter plassering, interesseområder og de økonomiske tjenestene de bruker.
  • Opprett segmenter for VIP-kunder, firmakunder, individuelle kunder og potensielle kunder. Send personlige tilbud for å pirre interessen deres
  • Definer kriterier og lag ubegrensede datarapporter, diagrammer og statistikk for å måle ytelsen og nå målsetningene dine.
  • Bruk sporing av webeventer til å finne nettstedets sterke og svake punkter.
  • E-handelsintegreringene vil la deg spore kjøpevanene og optimere fremtidige kampanjer.

Invester i sikkerhet og samsvar.

Sikre deg maksimal datasikkerhet og minimalt med spamklager for å beskytte ryktet ditt.

  • Legg til ansvarsfraskrivelser, personvernmeldinger og vilkår og betingelser for å sørge for at du overholder forskrifter og internasjonalt lovverk.
  • Bruk automatisk behandling av avsluttede abonnementer for å unngå at du sender kommunikasjon til personer som ikke ønsker det, og dermed potensielle bøter og andre straffetiltak.
  • Hvitelist meldingene dine for å være sikker på at de kommer gjennom systemene til alle de store e-postleverandørene.
  • Sørg for at innholdet ditt er sikkert med GetResponses 99,5 % levering og 100 % sikkerhet.

Nå kundene selv om de er på farten.

Holder du tritt med det stadig mer mobile samfunnet vårt?

  • Gjør det enkelt for opptatte kunder å lese meldingene dine på mobile enheter.
  • Trykk QR-koder i brosjyrene dine slik at potensielle kunder enkelt kan finne viktige nyheter.
  • La leserne abonnere på daglige bransjeindikatorer med et enkelt trykk.
  • Send oppdateringer om mobilapplikasjoner og nettransaksjoner.

Bruk GetResponses effektive verktøyer i dine økonomiske tjenester.

Kundene dine vil elske kampanjene du lager med GetResponse.
Se hva GetResponse kan gjøre for de økonomiske tjenestene du tilbyr.