Start din gratis prøveperiode

Tips for passordsikkerhet:

  • bruk minst 6 tegn
  • bland bokstaver og tall
  • bland store og små bokstaver
  • bruk spesialtegn (f.eks. @)

GetResponse for nettbasert opplæring

Tror du at e-postmarkedsføring ikke fungerer innen nettbasert opplæring? Vi vet at bransjen din handler om å selge verdifulle tjenester og bygge gode kundeforhold, ikke å promotere produkter. Derfor bør du prøve GetResponse hvis du leter etter ressurser som kan revolusjonere virksomheten din – vi har alle verktøyene du trenger for å oppnå resultatene du ønsker.

Skaff deg flere og flere følgere.

Bruk nettbaserte verktøy for å kommunisere med potensielle kunder og utforsk nye metoder for å skaffe flere lesere.

  • Tilby et insentiv, som for eksempel en gratis e-bok eller veiledning, og se at listen din blir en inntektskilde.
  • Automatiser opplæringskommunikasjonen din for å bygge kundeforhold og opprettholde kontakten med kundene.
  • Aktiver potensielle kunder ved å tilby et gratiskurs med video-e-poster, tester med poenggivning, undersøkelser og mer.
  • Gi poeng og belønn aktive lesere med eksklusivt innhold eller gaver.

Tilby det beste innholdet du har.

I tillegg til personlig tilgang, kan du gi kundene detaljert, skreddersydd innhold som sendes ut i automatiske e-poster.

  • Tilby unike veiledninger og rapporter som kun er tilgjengelige for abonnenter.
  • Send mer enn bare tekst, for eksempel videoer fra forelesninger eller bilder fra konferanser.
  • Opprett automatiske varslinger for nye utgivelser, kommende eventer og bransjenyheter.
  • Del lister med de mest populære artiklene og blogginnleggene og de hyppigst nedlastede ressursene.
  • Se kampanjenes ytelse i lettfattelige diagrammer og bruk A/B-tester for å finne ut hva leserne liker.

Lag en kunnskapsbase.

Samle innholdet ditt i et opplæringssenter og etabler deg som en ekspert innen faget ditt.

  • Lag en søkevennlig database med nyhetsbrevene dine som potensielle kunder kan benytte seg av.
  • Send automatiske påminnelser om webinarer og gratisforelesninger, med nedlastbare sammendrag og notater.
  • Kjør nettbaserte emner og administrer tester med poenggivning ved hjelp av e-post for å se hvor godt utbytte kundene har av forelesningene dine.
  • Flytt kunder fra én modul eller kampanje til en annen helt automatisk, basert på ferdighetsnivå eller endrede preferanser.
  • Bruk tilpasset kommunikasjon basert på hvilket innhold abonnentene klikker på, leser eller laster ned.

"Uansett hva jeg gjør i virksomheten min, er e-postlisten en av de viktigste ressursene jeg har. Det er den jeg bruker til å kommunisere med abonnentene mine og vedlikeholde forholdet mitt til dem. Den er det viktigste verktøyet for at abonnentene mine skal bli kjent med meg, like meg og stole på at jeg kan det jeg gjør. Resultatet er at flere av abonnentene blir kunder, og det er jeg avhengig av."

Leslie Samuel – Become a Blogger

Gjør e-postene dine personlige.

Leserne må like den personlige tilnærmingen din og dine personlige synspunkter og perspektiver – de må like DEG.

  • Lag automatiske velkomstkampanjer for nye abonnenter og spør dem hvor ofte de ønsker å motta oppdateringer og hva de er interesserte i, eller gi dem tips for hvordan de kommer i gang.
  • Introduser deg selv med et videonyhetsbrev for å gi potensielle kunder en personlig opplevelse.
  • Personlig tilpasning er viktig – tilordne tagger og segmenter målgruppen din, og send forskjellige artikler avhengig av alder, plassering, bransje og individuelle preferanser.

Sett en ny standard i bransjen.

Overgå målsettingene dine og bruk smarte taktikker for å gjøre potensielle kunder til lojale følgere.

  • Promoter deg selv på nettet ved å annonsere kommende nyhetsbrev på Facebook, Twitter og LinkedIn med bare ett klikk.
  • Lag innhold som krever registrering og tilby det som et betalt kurs som leveres over flere e-poster.
  • Gjør deg selv synlig for en virtuell målgruppe, men ikke før de har meldt seg på webinarene dine.
  • Tilpass deg kunder fra hele verden og send dem intervallkampanjer til samme lokale tid, helt automatisk.

Etabler et tillitsforhold.

Navnet ditt er varemerket ditt, så kom i gang med å bygge et godt omdømme.

  • Lag landingssider med case-studier, omtaler og prosjekter du har deltatt i.
  • Lag nettundersøkelser for å finne ut om innholdet ditt svarer til lesernes forventninger.
  • Send videoanbefalinger fra samarbeidspartnere, venner og andre aktører i bransjen.
  • Bruk integrering i sosiale medier for å legge til rette for tilbakemeldinger via Facebook, Twitter og LinkedIn.
  • Kommuniser med målgruppen ved hjelp av webinarer. Det er ingenting som skaper tillit som å gi varemerket ditt et ansikt og en stemme.
  • Respekter abonnentenes tid – automatiser utsendingen av meldingene dine basert på deres preferanser. En gang i uken, to ganger i måneden? Ikke noe problem.

Nå ut til den mobile generasjonen.

Har du råd til å gå glipp av de 82 % (Googles analyse) av e‑postbrukerne som sjekker e-posten på mobiltelefonen?

  • Øk lesermassen med responsiv e-postdesign som abonnentene kan lese når som helst, hvor som helst og på alle mobile enheter.
  • Bruk nettbrett eller smarttelefon og se alt fra global statistikk til statistikk om enkeltabonnenter.
  • Lag mobilvennlige landingssider for tilbudene dine der mobilbrukere kan lære, prøve og kjøpe.

Bruk GetResponses effektive verktøyer i virksomheten din.

Kundene dine vil elske kampanjene du lager med GetResponse. Se hvordan plattformen vår kan hjelpe den nettbaserte opplæringsvirksomheten din.