Avbrutt handlekurv

FÅ FLERE KUNDER TIL Å AVSLUTTE KJØPENE SINE OG ØK FORTJENESTEN.

VISSTE DU DETTE?

Hver dag stopper to tredjedeler av netthandlerne før de fullfører kjøpet sitt.

Det er et for stort frafall av kunder, og et alt for stort tap i fortjeneste.

En e-postkampanje for å oppmuntre til å fullføre kjøpsprosessen kan være det du trenger for å hente tilbake denne tapte fortjenesten.

Gjenoppretting av handlekurver

Med GetResponse automatisert markedsføring kan du enkelt kontakte alle som ikke fullførte kjøpet i nettbutikken. Nå kundene som avbrøt kjøpet sitt med målrettede meldinger.

Angi en tidsperiode for å bestemme
når handlekurven regnes som avbrutt.

Kjør en e-postsekvens i automatiseringsprosessen din for å følge opp kunder som avslutter abonnementet umiddelbart.

Trekk poeng fra de
som ikke kjøper noe over lang tid.

Tilordne tagger for inaktive kunder eller flytt disse kontaktene til en annen kampanje.

Velg fra mange forskjellige betingelser, handlinger og filtre for å øke effektiviteten til kampanjene dine for å beholde kunder.

Hvordan fungerer det?

Vi starter en klokke når det første produktet legges i handlekurven. Hvis produktet fortsatt ligger i kurven etter en bestemt tidsperiode, registreres handlekurven som avbrutt.

Bruk våre effektive e-handelsintegreringer for å koble butikken din til GetResponse og begynne å øke inntektene dine.

Oppmuntre kundene til å gå tilbake til handlekurven og fullføre kjøpet med tidsbesparende automatiseringsmaler og egendefinerte påminnelser. Kombiner dette med produktanbefalinger som kan friste kundene til å legge til flere produkter når de fullfører kjøpene sine.

E-handelskunder som mottar flere e-poster etter et avbrutt kjøp, har 2,4 ganger større sjanse til å fullføre kjøpet enn de som kun mottar én oppfølgings-e-post. (Kilde: Experian, 2016)

Ser du etter flere verktøyer for å utvikle foretaket ditt?
Bla gjennom alle funksjoner