Automatisert markedsføring
Skap bedre kundeopplevelser – automatisk
Gjør den perfekte kundereisen til virkelighet med et visuelt verktøy for automatisert markedsføring som vokser med behovene dine.
PRØV GRATIS I 30 DAGER
Enkelt oppsett – langvarige resultater
-
Spar tid
og ressurserBruk forhåndslagde prosesser for bestemte kampanjer, eller lag enkelt dine egne automatiseringer.
-
Finn og konverter nye kundeemner
Send automatiske e-poster til alle nye abonnenter og følg dem opp med relevante tilbud.
-
Selg mer
med mindre innsatsSend automatiske e-poster til besøkende som ikke fullførte kjøpene sine, eller anbefal produkter som kundene elsker.
-
Få et nærmere forhold
til målgruppenGi alle meldinger og kampanjer et personlig preg ved hjelp av solide kundedata.
Visualiser den automatiske kundereisen
Lag automatiske markedsføringsprosesser basert på kundenes data og adferd.
Bruk den til å levere personlige markedsføringsopplevelser.
Angi reglene som automatiserer
markedsføringen
Få enda mer presis kommunikasjon med målgruppen ved hjelp av data som er lagret i kontoen din.
- Opprett automatiseringshendelser basert på brukernes adferd
- Velg hva du vil gjøre basert på utvalgte betingelser
- Bruk filtre for enda mer presis målretting

Lag individuelle
kontaktprofiler
Spor og vurder kundenes handlinger for å lage tilpassede segmenter basert på bestemte data og kriterier.
- Bruk et ubegrenset antall tagger for bedre profilering
- Følg med på aktivitetskalaen for å evaluere kontaktene
- Legg til poeng for hver handling kontaktene gjør på sidene eller i e-postene dine

Send personlige
og relevante e-poster
Søk i og segmenter taggede kontakter for å kjøre målrettede, automatiske e-postmarkedsførings kampanjer. Hold deg relevant for alle kundegruppene.
KOM I GANG GRATIS ›
Se hvordan automatisering hjelper disse bedriftene med å vokse
-
Ved hjelp av det omfattende automatiseringspanelet har vi gjort automatiseringsprosessen enda mer avansert.
Mariusz,
5-stjerners vurdering på G2 -
Dra-og-slipp-grensesnittet gjør det veldig enkelt å lage ganske kompliserte automatiseringssystemer.
Felipe Godoy,
5-stjerners omtale på G2 -
Takket være automatisert markedsføring kan jeg endelig fokusere på strategiske løsninger i stedet for å gjøre alt manuelt.
Jan,
Print Marketing Solutions
Start en gratis prøveperiode nå
Automatiseringsmaler som hjelper deg med å nå forretningsmålene dine
Bruk forhåndslagde, effektive automatiseringsmaler som er testet og godkjent for å hjelpe tusenvis av bedrifter med å vokse enda raskere.
Følg opp nyregistrerte
Utløs velkomst-e-poster som starter en samtale med potensielle kunder. Takk dem for at de registrerte seg, fortell om deg selv og gi dem spesialtilbud.

Anbefal populære produkter
Automatisering lærer kundenes preferanser og utløser produktanbefalinger basert på kundenes kjøpshistorikk.

Få tilbake tapte salgsmuligheter
Minn kundene på at de har bestillinger som ikke er fullført, med en serie e-poster for avbrutte kjøp.

Bruk adferdsbasert målretting
Følg med på og vurder kundenes handlinger på nettstedet, landingssider og e-poster for å utløse relevante e-poster eller tilordne til segmenter.

Effektive e-handelsverktøy som automatiserer salget
Bruk avanserte e-handelsverktøy og integreringer med automatisert markedsføring. Få maksimalt ut av innkommende trafikk.
Effektiviser arbeidet
med integreringer
Koble favorittverktøyene dine sammen med GetResponse og begynn å tjene penger på markedsføringen.
- Synkroniser nettbutikken og CRM-dataene
- Legg inn produktutvalget ditt
- Koble til betalingsbehandlere

Gjør trafikken på nettstedet
om til salgsmuligheter
Overvåk og analyser hendelser på sidene dine for å dele tilpassede tilbud når det gjelder som mest.
- Lær deg målgruppens vaner og preferanser
- Lag skreddersydde e-poster basert på besøk på sidene
- Analyser bestemte handlinger brukerne gjør på sidene dine
- Utløs persontilpassede prosesser basert på dataene

Gjør e-postene om til
pengemaskiner
Utløs automatiske e-postkampanjer til besøkende på nettstedet som forlot det uten å konverteres.
- Send e-poster om avbrutte kjøp for å oppmuntre besøkende til å fullføre kjøpene sine
- Anbefal produkter automatisk basert på kundenes kjøpshistorikk

Slik fungerer automatisert markedsføring
Hva er automatisert markedsføring?
Automatisert markedsføring er en pakke med effektive betingelser, filtre og handlinger. Du kan sette dem sammen for å skape prosesser som gjenspeiler en abonnents «reise» eller opplevelse. Når du lager en prosess, kan du bruke en av våre maler eller bygge den helt fra bunnen.
Hva er sporing av besøkende på nettstedet?
Med denne funksjonen kan du utløse en handling når noen besøker en side du har valgt. Alt du må gjøre er å konfigurere elementets egenskaper, det vil si å angi en URL-adresse vi skal spore. For eksempel: Hvis noen besøker en side som du har sendt dem koblingen til, kan du legge til poeng eller en tagg.
Hva er e-poster om avbrutte kjøp?
E-poster om avbrutte kjøp er oppfølgingsmeldinger til kunder som forlot nettstedet uten å fullføre bestillingen. Du kan lage en prosess som automatisk sender disse e-postene, som også kan vise innholdet i kundens handlekurv. Dette er en nyttig funksjon hvis du ønsker å redusere antallet avbrutte kjøp og øke salget.
Hva er automatiseringsmaler?
Automatiseringsmaler er tilpasset målsettingen eller kampanjeideen din. For å bruke dem er det bare å fylle dem opp med dine egne data, inkludert meldingsmaler, lister og elementegenskaper.