Start din gratis prøveperiode

Tips for passordsikkerhet:

  • bruk minst 6 tegn
  • bland bokstaver og tall
  • bland store og små bokstaver
  • bruk spesialtegn (f.eks. @)

Betingelser, handlinger og filtre

Øk verdien av markedsføringsdatabasen din

Logikken i GetResponse automatisert markedsføring

Automatisert markedsføring er basert på intuitiv hvis-så-logikk.

HVIS bestemte betingelser finnes
Filtrer, definer eller begrens
SÅ utfør en bestemt handling

GetResponse automatisert markedsføring søker i markedsføringslistene dine etter betingelsen du har angitt og utfører en bestemt handling. Kommuniser med målgruppen din med enda større presisjon ved hjelp av filterverktøyet.

Her er en kjapp orientering om mulighetene til å definere betingelser, handlinger og filtre..

Betingelser

Med GetResponse automatisert markedsføring er det superenkelt å angi betingelser. Her er betingelsene du kan bruke til å definere målet ditt:

Poenggivning

Bruk poenggivning til å definere gruppen av abonnenter som du vil rette deg mot ved hjelp av poengverdien deres.

Abonnert

Du kan rette inn søket ditt mot alle som har abonnert på en bestemt kampanje eller brukt en bestemt registreringsmetode.

Melding åpnet

Angi denne betingelsen for å finne de som åpnet en e-post – én bestemt melding eller en hvilken som helst melding.

Kobling i melding klikket på

Bruk denne betingelsen for å finne de som klikket på en bestemt kobling. Du kan også angi en tidsbegrensning for når de klikket på koblingen.

Taggverdi

Angi denne betingelsen for å finne abonnenter du har tagget tidligere.

Kjøpt

Følg opp kundene dine og bruk denne betingelsen for å kommunisere med dem umiddelbart etter et fullført kjøp.

Avbrutt kjøp

Se om en nettbasert handlekurv er avbrutt og oppmuntre kunden til å fullføre kjøpet.

Besøkt URL

Se om abonnentene har besøkt en bestemt URL og følg med på hva som interesserer dem.

Handlinger

Nå som du har brukt betingelser til å finne spesifikke abonnenter, er det på tide
å gjøre en handling
:

Send e-post

Denne handlingen sender en spesifikk e-post til abonnentene du har rettet
deg mot
.

Poenggivning

Denne handlingen legger til (eller trekker fra) et angitt antall poeng
i poengsummen
til abonnentene du har rettet deg mot.

Tagg

Denne handlingen tagger abonnentene du har rettet deg mot med en spesifisert taggverdi.

Flytt

Denne handlingen lar deg flytte kontaktene dine fra en kampanje til en annen som et resultat av kommunikasjon med prosessen din.

Kopier

Kopier kontaktene dine fra en valgt kampanje basert på abonnentenes preferanser og handlinger.

Egendefinert felt

Tilordne eller fjern egendefinerte felter i abonnentenes profiler.

Vent

Bruk denne handlingen til å definere hvor lang tid det skal gå før handlingen utføres. Eksempel: For betingelsen "Åpen" må du vente to dager før sending av den spesifiserte e-posten.

Filtre

Vil du gjøre målrettingen din enda mer presis? Bruk filtre til å rette deg inn mot gruppen abonnenter du ønsker å kommunisere med.

Område

Bruk dette filteret til å begrense segmentet til et spesifisert område. Du kan for eksempel finne de første 50 abonnentene som åpner meldingen.

Antall

Angi dette filteret for å definere antall abonnenter som mottar handlingen. Eksempel: Send et gavekort til kun 10 abonnenter.

Dynamisk segment

Bruk dette filteret til å rette deg mot spesifikke abonnenter i prosessen din. Du kan opprette dynamiske og prosesspesifikke segmenter basert på abonnentdata.

Kampanje

Kampanjefilteret lar deg rette deg mot spesifikke abonnenter i prosessen din basert på hvilken kampanje de er en del av.

Bruk dette som en kjapp huskeliste. For ideer rundt design og bruk av GetResponse automatisert markedsføring for foretaket ditt, last ned vår Veiledning for planlegging og implementering.

Ser du etter flere verktøyer for å utvikle foretaket ditt?

Bla gjennom alle funksjoner