Få bedriften din på nett med
GetResponse Free-Forever-planen

START NÅ MER INFORMASJON

Gratis E-postmarkedsføring

Få flere åpninger, klikk og salg

Effektiv programvare for e-postmarkedsføring med profesjonelle e-postmaler, brukervennlige designverktøy og dokumentert leveringsprosent.

KOM I GANG GRATIS

Kom i gang helt gratis | Du trenger ikke kredittkort | Avslutt når som helst

Gratis E-postmarkedsføring

Nå ulike målsettinger med den riktige typen e-poster

  • GRATIS FOR ALLTID

    Nyhetsbrev

    Send engangs e-poster med oppdateringer og spesialtilbud.

  • Autosvar

    Lag automatiske e-postsekvenser for å følge opp abonnentene.

  • Automatiske e-poster

    Design og utløs handlingsbaserte, automatiske e-poster for å aktivisere kontaktene og øke salget.

  • Automatisk bloggsammendrag

    Øk bloggens rekkevidde og del innlegg via e-post og på sosiale medier.

  • E-poster med perfekt timing

    Lever e-postene til riktig tid med leveringsverktøyene Perfekt timing og Tidskontroll.

  • Transaksjons-e-poster

    Med denne betalte tilleggsfunksjonen kan du bruke SMTP-utløste e-poster til å sende kvitteringer eller påminnelser.

Intuitive designverktøy og førsteklasses e-postlevering

Lag flotte e-poster på minutter og bruk avanserte segmenteringsverktøy for å gjøre dem mer effektive.

Det er enkelt å lage flotte
e-poster

Med dra-og-slipp-verktøyet kan du designe og sende perfekte e-poster med noen få klikk.

  • Bruk oppsett og seksjoner til å formidle budskapet
  • Vis detaljer om oppsett og sendeplaner i en felles, brukervennlig visning
  • Forhåndsvis designene på stasjonære og mobile enheter
  • Gjør designene bedre med GIF-er og gratis arkivbilder

Bli inspirert med gratis
e-postmaler

Sjekk ut biblioteket med gratis, profesjonelle e-postmaler, så kan du spare både tid og ressurser.

  • Bla gjennom og velg maler etter målsettingene for kampanjen
  • Tilpass med egen varemerkedesign og eget innhold
  • Lag dine egne malbiblioteker

La abonnentdataene jobbe
for deg

Sørg for at e-postmarkedsføringen din er relevant for alle målgruppene og få en dokumentert leveringsprosent på 99.

  • Lag egendefinerte segmenter basert på spesifikke kriterier
  • Bruk dynamisk innhold for bedre personalisering
  • Lever e-poster til målgruppens foretrukne tidspunkt med Perfekt timing-verktøyet

Kjør A/B-tester på e-postene for best mulig resultat

Få maksimalt ut av e-postmarkedsføringen ved å aktivt teste og optimalisere innholdet i e-postene.

  • Kjør A/B-tester på emnene og gjør endringer basert på åpningsprosenten.
  • Bruk ulike bilder eller oppsett i e-postene.
  • Prøv ulike handlingsknapper for å øke klikkprosenten.
Har du akkurat startet?

Få bedriften din på nett med GetResponse Free-planen

GetResponse Free er en løsning for alle bedrifter som ønsker å komme seg på nett.

Velg en gratisplan som inkluderer

  • e-postmarkedsføring
  • nettstedsverktøy + 5 GB båndbredde
  • koble til et domene
  • landingssider
  • registrerings- og kontaktskjemaer
Få bedriften din på nett med GetResponse Free-planen

Du kan stole på 20 års erfaring med e-postmarkedsføring

Gjør e-postene om til pengemaskiner

Tjen penger på e-postkampanjene med meldinger som selger og innebygde e-handelsverktøy. Bruk intuitiv analyse til å forbedre e-postene basert på ytelse og kontaktenes preferanser.

Skaff nye salg og vinn tilbake tapt omsetning

Sørg for at e-postene frister kundene til å kjøpe, og reduser antallet
klikk som skal til for at kundene kjøper fra deg.

  • Legg til produkter fra GetResponse-butikken
  • Integrer den eksisterende nettbutikken din
  • Vinn tilbake kunder med e-poster for avbrutte kjøp
  • Anbefal relaterte produkter gratis
/

Hold alle verktøyene for nettbasert markedsføring under samme tak

Integrer e-postmarkedsføringen med andre essensielle verktøy for nettbasert markedsføring for å kjøre kampanjer i flere kanaler.

Hent anvendelige data
fra e-postene

Følg med på resultatene av e-postkampanjene i sanntid med avansert e-postanalyse.

  • Analyser åpninger, klikk, returer og mer
  • Kjør A/B-tester på emnelinjene for å se hva som fungerer best
  • Følg med på brukeradferden for bedre målretting

Få kampanjeresultater fra hvor som helst

Konfigurer automatiske, tilpassede rapporter og få dem tilsendt basert på tidsplanen du velger.

  • Velg rapporteringsfrekvens
  • Få full oversikt med grafer som er enkle å tolke
  • Sjekk kampanjeresultatene på farten med GetResponses mobilapp

Sammenlign GetResponses planer og priser

FREE

Utviklet for bedrifter som er klare for å komme seg på nett.

Gratis for alltid

Inkludert:

  • e-postmarkedsføring
  • nettstedsverktøy
  • tilkobling av et domene
  • liste for 500 kontakter
  • landingssider
  • registrerings- og kontaktskjemaer

BETALTE PLANER

Standardplaner med premiumfunksjoner som hjelper deg med å øke tilstedeværelsen på nett, konvertere kundeemner og selge mer.

Den rimeligste planen starter på

10,50 $ /mnd

Alt i Free og mer:

  • automatisert markedsføring
  • listesegmentering
  • salgstrakter
  • lister for over 500 kontakter
  • webinarer
  • livechat
  • push-varsler på nett
  • e-handelsfunksjoner

MAX

‍Tilpasset løsning med egen kundestøtte og funksjoner som øker fortjenesten. ‌‍

Tilpassede priser

Alt i de betalte planene og mer:

  • SMS-markedsføring
  • transaksjons-e-poster
  • støtte ved kontomigrering
  • opptil 500 teammedlemmer
  • egen brukerstøtte
  • enkel pålogging (SSO)
  • egen IP-adresse

Les hvordan du får maksimalt ut av e-postmarkedsføringen

  • Nybegynnerveiledning i e-postmarkedsføring

    Nybegynnerveiledning i e-postmarkedsføring

    Lær om fordelene med e-postmarkedsføring, hvordan du bruker den effektivt og hvordan du lager din første e-postkampanje.

    MER INFORMASJON ›
  • De beste tjenestene for e-postmarkedsføring

    De beste tjenestene for e-postmarkedsføring

    Se en liste med tolv tjenester for e-postmarkedsføring, og lær hva disse tjenestene dreier seg om og hvorfor de er så viktige.

    MER INFORMASJON ›

Slik fungerer e-postmarkedsføring

Hva betyr gratis e-postmarkedsføring?

E-postmarkedsføring er nå tilgjengelig som en del av GetResponse Free-planen. Dette er en gratis plan for alle bedrifter som ønsker å komme seg på nett.

Med en Free-konto kan du

  • opprette og publisere ett nettsted og én landingsside med grunnleggende funksjoner
  • opprette og lagre utkast for markedsføringsverktøy som nyhetsbrev, autosvar og automatiseringsprosesser
  • legge til opptil 500 kontakter i løpet av de første 30 dagene (ubekreftede og fjernede kontakter teller ikke)
  • samle kundeemner med ulike typer GetResponse-skjemaer, og lagre dem i en kø i 32 dager
  • teste og bruke premium-funksjoner i 30 dager
Er e-postmarkedsføring fortsatt effektivt?

Ifølge en DMA-studie fra 2021 gir e-postmarkedsføring en gjennomsnittlig avkastning på 38:1. Hvis du investerer 1 krone i e-postmarkedsføring, vil du statistisk sett få 38 kroner tilbake.

Dette er selvfølgelig ikke en garanti – det er gjennomsnittet. Avkastningen fra e-postmarkedsføringen din vil avhenge av mange ulike faktorer, for eksempel

  • størrelsen og kvaliteten på e-postlisten
  • innholdets relevans
  • design og tekst
  • handlingsknappen (er den tydelig og overbevisende?)

GetResponse Free-planen gir ubegrenset tilgang til e-postmarkedsføring, slik at du kan planlegge og gjennomføre kampanjer som hjelper deg med å nå målene dine og utvikle virksomheten. Ta dine første steg ved hjelp av vår nybegynnerveiledning for e-postmarkedsføring.

Hvordan kan jeg får flere til å abonnere på e-postene mine?

Det finnes mange måter å bygge en e-postliste på. Nedenfor ser du noen av de vanligste taktikkene og verktøyene du kan bruke for å lage en god liste.

Bekreftelsesskjemaer: Bekreftelses-, nett- og registreringsskjemaer er HTML-skjemaer som installeres på et nettsted for å gi besøkende muligheten til å registrere seg. Dette er den viktigste mekanismen du skal bruke til å skaffe kundeemner.

Noen av de mest populære typene nettskjemaer er

  • innebygde/integrerte nettskjemaer
  • popups og lysbokser
  • exit intent-skjemaer
  • rulleskjemaer

Landingssider: Landingssider kan også ha ulike mål. En bestemt type er imidlertid laget utelukkende for å samle inn e-postadresser, og det er squeeze-sider. Squeeze-sider er utviklet for å samle inn besøkendes e-postadresser. De inneholder akkurat nok informasjon til å overbevise dem om å fylle ut skjemaet og holde dem fokusert på dette målet.

Kundemagneter: Dette er et insentiv du gir i bytte mot besøkendes e-postadresser. Som regel er dette noe sånt som en e-bok, en sjekkliste eller et gratis verktøy – men de kan komme i alle former og fasonger.

Betalte annonser: På Facebook kalles de kundeemneannonser. Google kaller dem skjemautvidelser for potensielle salg. På LinkedIn finner du dem som annonser for generering av kundeemner. Alle plattformer har sitt eget navn for dem, men prinsippet er det samme: De gir deg en enkelt metode for å samle inn e-postadresser fra brukerne ved å forhåndsutfylle kundeemneskjemaet med e-postadressen brukeren er innlogget med.

Hva er det beste tidspunktet for å sende markedsførings-e-poster?

Vår nyeste studie viser at det beste tidspunktet for å sende en e-post er helt individuelt. Det varierer etter hvor mottakeren befinner seg, hvilken bransje det er snakk om og hvilken målgruppe du henvender deg til. Lær mer i vår rapport Email Marketing Benchmarks.

Beste praksis er å sende e-postene dine med en algoritme som optimaliserer sendetidspunktet, for eksempel GetResponse-funksjonene Perfekt timing eller Tidskontroll.

Hvilken statistikk er det viktigst å følge med på innen e-postmarkedsføring?

Viktig e-poststatistikk som alle markedsførere bør følge med på:

Åpningsprosent: Denne statistikken beskriver hvor mange ganger abonnentene åpner e-postene dine.

Gjennomklikkingsprosent: E-postenes gjennomklikkingsprosent (CTR) forteller hvor mange ganger koblingene i e-postene dine blir klikket på. Den beregnes ved å dele antall registrerte klikk med antall leverte e-poster.

Returprosent: Returer er når e-poster ikke når mottakeren eller returneres til avsenderen.

Prosent avsluttede abonnementer: Prosentverdien for avsluttede abonnementer viser hvor mange personer som har klikket på koblingen for å avslutte abonnementet (vanligvis i bunnteksten) og valgt å ikke motta flere e-poster.

Spamklageprosent: Denne statistikken viser hvor mange som rapporterer e-posten som spam, enten ved å klikke på «Merk som spam» i innboksen eller ved å kontakte deg direkte.

Få all informasjon om statistikken ovenfor, og lær om flere typer statistikk i veiledningen Email Marketing Metrics & KPIs For Measuring Campaign Success.

Prøv GetResponse gratis

Gratis på livstid | Ingen skjulte avgifter | Vi beskytter personopplysningene dine