E-postmarkedsføring

Få flere åpninger, klikk og salg

Effektiv programvare for e-postmarkedsføring med profesjonelle e-postmaler, brukervennlige designverktøy og overlegen leveringsprosent

How does email marketing work?

GetResponse tilbyr en pakke med e-postmarkedsføringsverktøy utviklet for å gi kontaktene dine skreddersydde tilbud når de er mest aktive. Du kan utvikle en effektiv strategi for e-postmarkedsføring på noen få, enkle trinn,
uten å tømme kontoen.

Send den riktige e-posttypen til akkurat riktig tid

Nyhetsbrev

Send éngangs e-poster
med oppdateringer og tilbud.

Autosvar

Følg opp abonnentene med automatiske oppfølgings-e-poster.

Automatiske e-poster

Send e-poster automatisk etter kjøp,
avbrutte kjøp, besøk på nettstedet osv.

Segmentspesifikke sendinger

Skap økt aktivitet med svært målrettede mottakergrupper.

E-poster med perfekt timing

Med Perfect Timing og Time Travel havner
e-postene dine i riktig innboks til riktig tid.

Automatiske bloggsammendrag

Øk bloggens rekkevidde og del innlegg
via e-post og på sosiale medier.

E-postkampanjene mine gir mer salg enn noen annen form for markedsføring. Hver gang en av de månedlige e-postene sendes ut, er det mange som melder seg på fotoworkshoppene mine – og det fortsetter de neste ukene. Jeg ville sluttet med alle andre typer markedsføring, så lenge jeg kunne fortsette med e-postmarkedsføring.»

Paul Nguyen
Medgrunnlegger,
Bluehour Photo Venture

GetResponses dokumenterte leveringsprosent på 99 betyr at du kan være trygg på at e-postene leveres til kontaktene dine.

GetResponse samarbeider med bransjeledere som Return Path, Litmus, Port 25, SpamHaus og SpamAssassin
for å ha den beste teknologien for e-postlevering.

Lag flotte, responsive e-poster på minutter

Det er enkelt å lage gode e-postkampanjer. Du kan designe og tilpasse e-postmalene dine i et intuitivt dra-og-slipp-verktøy. Med hundrevis av ekspertdesignede og fullt tilpasningsbare e-postmaler og 5000 lisensierte bilder fra Shutterstock kan du lage profesjonelle kampanjer med kun noen få klikk.

Bruk informasjon om abonnentene til å lage personlige meldinger

Målrettet og personlig kommunikasjon bidrar til at mottakerne er mer aktive med e-postene dine. Bruk informasjonen du innhenter ved registrering, kjøp eller gjennom hele abonnementstiden til å vise tilpasset
og dynamisk innhold i e-postene.

Dynamisk innhold er kjent som «smart HTML». Det betyr at du kan vise ulike bilder, handlingsknapper og tekst, avhengig av kundenes preferanser og handlinger.

Hold oversikt over ytelsen til e-postene dine og utvikle dem kontinuerlig med meldingstester

Følg med på statistikken og overvåk resultatene av kampanjene dine med avansert e-postanalyse. Hold øye med åpninger, klikk, returer, mobilvisningsstatistikk,
e-postsammenligninger osv.

Deretter kan du teste emnelinjer, e-postinnhold (bilder, fargevalg osv.), sendetidspunkt og avsenderadresser,
og optimere e-postkampanjene dine basert på det som fungerer.

Koble til andre verktøy som holder virksomheten din i gang

Integrert med tjenestene og appene du trenger for sømløs samhandling mellom abonnent- og kundeinformasjon,
e-handelsdata, betalingsbehandlere, e-handelsplattformer,
med mer.

Ser du etter flere verktøyer for å utvikle foretaket ditt?