
GetResponse Chats
Les en trinnvis veiledning om hvordan du bruker og drar nytte av Chats i GetResponse.
LES ARTIKKELEN ›Chat direkte med kundene – øk salget
Kommuniser med, engasjer og hjelp kundene på nett ved hjelp av live chat.
PRØV CHATS GRATISGi kundene en direkte kanal hvor de kan kontakte deg og få rask hjelp.
Tilordne tagger og egendefinerte felter til kontaktene basert på chattehistorikken deres.
Gi kundene tilgang til live chat fra landingssidene og e-postene dine.
Gjør det enklere å kjøpe fra deg ved å fjerne tvil i sanntid.
Når besøkende og abonnenter kan chatte med deg i sanntid, vil det skape bedre kontakt og øke sannsynligheten for konvertering.
Legg til et live chat-vindu på landingssidene med ett klikk. Chat direkte med besøkende på siden, selv om de ikke er på e-postlisten din ennå.
Gjør e-postmarkedsføringskampanjene dine til en personlig opplevelse for målgruppen din.
Tilpass chattevinduet og siden med dine egne logoer
og farger.
Bruk asynkrone chatter – send automatiske meldinger når du ikke kan svare, og følg opp henvendelsene senere på e-post.
Du kan ikke være på nett døgnet rundt, men det kan chatten din. Snakk med folk via live chat når det passer deg, eller svar når du er tilbake på nett.
Bruk et kontaktskjema for besøkende slik at du ikke går glipp av muligheten til nye kontakter og kunder.
Gjør valg på grunnlag av hvem som chatter, hva de chatter om og hvor ofte.
Les en trinnvis veiledning om hvordan du bruker og drar nytte av Chats i GetResponse.
LES ARTIKKELEN ›I denne artikkelen tar vi for oss de viktigste tipsene og metodene for å få maksimalt ut av live chat-funksjonen.
LES ARTIKKELEN ›En chat, eller nettprat, er prosessen med å kommunisere over internett, vanligvis i sanntid og ved hjelp av tekst.
GetResponse Chats er en løsning som hjelper deg med å kommunisere på denne måten med målgruppen din, direkte fra nettstedet, landingssiden eller e-posten din.
Brukeren trenger bare å klikke på en kobling, knapp eller beskjed, så åpnes et chattevindu hvor vedkommende kan starte en samtale med bedriften din.
1. Chatter kan øke konverteringen. Ved å tilby en direkte kommunikasjonsmetode kan du hjelpe potensielle kunder med spørsmål eller tvil de kan ha før de bestiller.
2. Chatter kan få flere til å abonnere. Du kan bruke en live chat-funksjon til å be målgruppen om kontaktinformasjonen du trenger for å holde kontakten etter samtalen.
3. Chatter hjelper deg med å skape en mer personlig opplevelse. Det finnes ingen bedre metode for å styrke forholdet til målgruppen og få dem til å snakke varmt om varemerket ditt, enn ved å snakke med dem direkte – også når du er på farten. GetResponse Chats har en mobilapp, slik at du kan holde kontakten med målgruppen uansett hvor du er.
Live chats er nettbaserte samtaler mellom mennesker. Chattene startes som regel av eksisterende eller potensielle kunder, fra nettsteder, e-poster eller andre markedsføringskanaler.
Den viktigste fordelen med live chats er at de bidrar til å bygge sterke og langvarige kundeforhold. Live chats gir kommunikasjonen på nettet en personlig touch. De er derfor mer engasjerende og hever nivået på kundestøtten.
Det finnes to typer chatter: