Live chat på nett

Chat direkte med kundene – øk salget

Kommuniser med, engasjer og hjelp kundene på nett ved hjelp av live chat.

PRØV CHATS GRATIS
Du trenger ikke kredittkort | 30 dager gratis | Avbryt når som helst
Chat direkte med kundene – øk salget

Lå målgruppen din kommunisere med deg direkte

  • Gi øyeblikkelig hjelp i sanntid Gi øyeblikkelig hjelp
    i sanntid

    Gi kundene en direkte kanal hvor de kan kontakte deg og få rask hjelp.

  • Lag segmenter basert på chathistorikk Lag segmenter basert på chathistorikk

    Tilordne tagger og egendefinerte felter til kontaktene basert på chattehistorikken deres.

  • Chat fra landingssider og e-poster Chat fra landingssider og e-poster

    Gi kundene tilgang til live chat fra landingssidene og e-postene dine.

  • Vær der når de trenger deg som mest Vær der når de trenger deg som mest

    Gjør det enklere å kjøpe fra deg ved å fjerne tvil i sanntid.

En metode som hjelper deg med å kundene øyeblikkelig

Når besøkende og abonnenter kan chatte med deg i sanntid, vil det skape bedre kontakt og øke sannsynligheten for konvertering.

Aktiver chatter direkte fra landingssidene dine

Legg til et live chat-vindu på landingssidene med ett klikk. Chat direkte med besøkende på siden, selv om de ikke er på e-postlisten din ennå.

  • Legg til et chattevindu på landingssidene
  • Bruk GetResponse Chats på ditt eget nettsted
  • Engasjer eksisterende og potensielle kunder på et tidlig tidspunkt
PRØV CHATS OG LANDINGSSIDER GRATIS ›
Aktiver chatter direkte fra landingssidene dine

Snakk sammen direkte
i stedet for på e-post

Gjør e-postmarkedsføringskampanjene dine til en personlig opplevelse for målgruppen din.

  • Legg til en chat-knapp eller tekstkobling i e-postene dine
  • Hjelp kundene øyeblikkelig ved å snakke med dem i sanntid
LAG EN E-POST MED CHAT-FUNKSJON ›
Snakk sammen direkte i stedet for på e-post

Velg hvordan chattevinduet skal se ut og føles

Tilpass chattevinduet og siden med dine egne logoer
og farger.

  • Legg til en velkomstmelding som inviterer folk til
    å chatte
  • Legg til en logo slik at folk kjenner igjen
    varemerket ditt
  • Velg de riktige fargene til chattene dine
  • Velg din egen design på chat-knappen
    på landingssidene dine
PRØV CHATS GRATIS I DAG ›
Velg hvordan chattevinduet skal se ut og føles

Begynn med live chat
i dag

Prøv gratis i 30 dager | Du trenger ikke kredittkort

Live chat når det passer deg

Bruk asynkrone chatter – send automatiske meldinger når du ikke kan svare, og følg opp henvendelsene senere på e-post.

Motta chattemeldinger selv om du ikke er til stede

Du kan ikke være på nett døgnet rundt, men det kan chatten din. Snakk med folk via live chat når det passer deg, eller svar når du er tilbake på nett.

  • La kundene vite om du er tilgjengelig, med aktiv chat-status
  • Vis arbeidstidene dine når chatten er inaktiv
  • Bruk autosvar til å fortelle de besøkende når du er tilbake
  • Konfigurer varslinger om innkommende chattemeldinger
KONFIGURER CHATTEN ›
Motta chattemeldinger selv om du ikke er til stede

Følg opp besøkende som sender chattemeldinger når du er offline

Bruk et kontaktskjema for besøkende slik at du ikke går glipp av muligheten til nye kontakter og kunder.

  • Fortsette samtalen i chat-vinduet
  • Svar på alle chattemeldinger via e-post
PRØV CHATS GRATIS ›
Følg opp besøkende som sender chattemeldinger når du er offline

Gjør forbedringer basert på resultater og historikk for chatten

Gjør valg på grunnlag av hvem som chatter, hva de chatter om og hvor ofte.

  • Følg med på aktive og fullførte chatter
  • Analyser gjennomsnittlig svartid og varighet på chattene
  • Opprett anvendelige segmenter i kontoen din
  • Se hvor de fleste chattene har sitt opphav: e-poster, landingssider eller din egen chat-side

BEGYNN Å CHATTE MED KONTAKTENE ›
Gjør forbedringer basert på resultater og historikk for chatten

Gå aldri glipp av en chat

Ta med deg chatten og svar på henvendelser uansett hvor du er – med mobilappen GetResponse Chats.

Bli varslet hver gang du får en ny chat-henveldelse eller -melding – når og hvor som helst

Gå aldri glipp av en chat

Hjelp til å komme raskt i gang med live chat for kundene

Alt du trenger å vite om <br>GetResponse Chats
Alt du trenger å vite om
GetResponse Chats

Les en trinnvis veiledning om hvordan du bruker og drar nytte av Chats i GetResponse.

LES ARTIKKELEN ›
Få de beste tipsene og metodene for effektiv bruk av chat
Få de beste tipsene og metodene for effektiv bruk av chat

I denne artikkelen tar vi for oss de viktigste tipsene og metodene for å få maksimalt ut av live chat-funksjonen.

LES ARTIKKELEN ›

Slik fungerer GetResponse Chats

Hva er chatter?

En chat, eller nettprat, er prosessen med å kommunisere over internett, vanligvis i sanntid og ved hjelp av tekst.

GetResponse Chats er en løsning som hjelper deg med å kommunisere på denne måten med målgruppen din, direkte fra nettstedet, landingssiden eller e-posten din.

Brukeren trenger bare å klikke på en kobling, knapp eller beskjed, så åpnes et chattevindu hvor vedkommende kan starte en samtale med bedriften din.

Hva er de viktigste fordelene med chatter?

1. Chatter kan øke konverteringen. Ved å tilby en direkte kommunikasjonsmetode kan du hjelpe potensielle kunder med spørsmål eller tvil de kan ha før de bestiller.

2. Chatter kan få flere til å abonnere. Du kan bruke en live chat-funksjon til å be målgruppen om kontaktinformasjonen du trenger for å holde kontakten etter samtalen.

3. Chatter hjelper deg med å skape en mer personlig opplevelse. Det finnes ingen bedre metode for å styrke forholdet til målgruppen og få dem til å snakke varmt om varemerket ditt, enn ved å snakke med dem direkte – også når du er på farten. GetResponse Chats har en mobilapp, slik at du kan holde kontakten med målgruppen uansett hvor du er.

Hva er forskjellen mellom live chat og chatteroboter?

Live chats er nettbaserte samtaler mellom mennesker. Chattene startes som regel av eksisterende eller potensielle kunder, fra nettsteder, e-poster eller andre markedsføringskanaler.

Den viktigste fordelen med live chats er at de bidrar til å bygge sterke og langvarige kundeforhold. Live chats gir kommunikasjonen på nettet en personlig touch. De er derfor mer engasjerende og hever nivået på kundestøtten.

Det finnes to typer chatter:

  • sanntids – besvares direkte, så snart en kunde tar kontakt
  • asynkron – besvares etter en stund

    Chatteroboter er chattesamtaler som besvares av en maskin. Disse samtalene er nyttige for å håndtere enkle, gjentatte forespørsler. Nytteverdien av chatbots avhenger imidlertid av hvor intelligente de er og i hvilken grad de klarer å løse problemer og besvare spørsmål. Den viktigste fordelen er at de er tilgjengelige døgnet rundt.

  • Begynn med live chat
    i dag

    Prøv gratis i 30 dager | Du trenger ikke kredittkort