Start din gratis prøveperiode

Tips for passordsikkerhet:

  • bruk minst 6 tegn
  • bland bokstaver og tall
  • bland store og små bokstaver
  • bruk spesialtegn (f.eks. @)

Jobb mot bestemte mål

Unngå feilen med å endre prosessen din for å passe til et komplisert system for automatisert markedsføring. I stedet bør du velge fleksible, modulbaserte løsninger som hjelper deg med å nå bestemte mål: jobbe med kundeemner, integrere CRM og forlenge kundenes levetidsverdi.

Se prosessene i aksjon

Langsiktig investering

Nye undersøkelser viser at dagens små bedrifter (SMB-er) opplever svært gode resultater på automatisering – det er en investering, ikke
en kostnad. Beregn hvor raskt det vil betale seg i reduserte kostnader, forbedret salg og større lønnsomhet.

Lese hele veiledningen for planlegging og implementering

Ikke bare en plattform

Du bør ikke fokusere på spektakulære funksjoner, men heller funksjoner som gir fordeler. Vil du ha bedre forhold til kunder og abonnenter? Automatisert kommunikasjon kan være svaret. Bedre konvertering? Vurder å ta i bruk personalisering og dynamisk innhold. Bedre ROI? Gjør tilleggstilbud, mersalgstilbud og salg av tilleggsfunksjoner automatisk.

Se funksjonene for automatisert markedsføring

Planlegging

Hvordan kan du komme i gang med automatisert markedsføring i dag?
Først bør du besvare disse spørsmålene:

  • Går du glipp av muligheter fordi databasen med personlige kunder ikke er god nok?
  • Har du laget en sømløs metode for å skaffe nye kundeemner og lede dem inn i salgsprosessen?
  • Kunne du skapt mer salg hvis du hadde en bedre forståelse av kundeemnenes adferd?
  • Vil kundenes levetidsverdi (CLV) øke dersom du tok i bruk en lojalitetskampanje?
  • Hvor mye kan du øke hastigheten på salgsprosessen din hvis du automatiserer teknikkene for
    å skaffe kundeemner?
  • Kunne du spart tid og penger på å integrere markedsføringen med CRM?
  • Opplever alle kundeemner den samme konverteringsprosessen på vei mot å bli kunde?

Implementering

Hvis du skal utnytte potensialet i automatiseringen må du gjøre det riktig. Hvis du vil lykkes med automatisert markedsføring bør du bruke metodene til de beste markedsførerne i bransjen:

  • Studer salgsprosessen din for å identifisere gjentagende oppgaver du kan forbedre, strømlinjeforme og optimere.
  • Ta deg tid til å tenke over hva målgruppen din ønsker og forventer å høre fra deg.
  • Sett deg målsetninger om å gjøre en positiv forskjell innen ett eller flere områder av virksomheten din.
  • Lag en automatiseringsplan med målbare indikatorer for nøkkelytelse (KPI) som hjelper deg med å evaluere prosessen og holde riktig kurs.
  • Snakk med teamene dine og lag automatiserte systemer som oppfyller dagens behov og legger til rette for fremtiden.
  • Fullfør prosessen ved å få maksimalt ut av det som fungerer og endre det som må bli bedre.

Brukerstøtte

GetResponse jobber for at du skal lykkes med automatisert markedsføring. Så når du trenger hjelp eller råd er det bare
å komme til oss!

Ekspertprat

Ser du etter flere verktøyer for å utvikle foretaket ditt?

Bla gjennom alle funksjoner