Start din gratis prøveperiode

Tips for passordsikkerhet:

  • bruk minst 6 tegn
  • bland bokstaver og tall
  • bland store og små bokstaver
  • bruk spesialtegn (f.eks. @)

Segmentering i automatisering

Superfokuserte prosesser for maksimal effekt

Opprett utrolig personlige kundeprosesser. Du kan enkelt filtrere kontaktlistene dine basert på egendefinerte data og adferd. Dette gir ekstremt målrettede automatiseringsprosesser som sender kundene innholdet de vil ha til riktig tid.

Øk både kundenes engasjement og salget ditt. Med så spesifikk kommunikasjon vil ikke abonnentene klare å stå imot.

Tilpass markedsføringen til abonnentene

Retter seg mot bestemte abonnenter i prosessene dine ved hjelp av filteret for dynamiske segmenter.

Opprett dynamiske segmenter basert på utallige forskjellige kombinasjoner, f.eks.:

  • abonnentdata fra egendefinert felt

  • geoplassering

  • abonnementsdato

  • siste meldingsdato

  • webinardeltakelse

  • tilstedeværelse i autosvarsyklus

Benytt potensialet i egendefinerte felter

Databasen din er en gullgruve!

Bruk den for det den er verdt og ta i bruk egendefinerte felter i prosessene dine:

  • henvend deg til kontaktene dine med personlig innhold basert på deres preferanser eller kjøpsrutiner

  • opprett avanserte abonnentprofiler basert på demografi, kjøpshistorikk og adferd på nett

  • legg til og fjern egendefinerte felter basert på fremgang i den individuelle kundeprosessen

  • send et målrettet tilbud basert på abonnentenes sted eller ønsket poengsum

  • flytt kontaktene til en ønsket kampanje basert på egendefinert feltverdi

  • ta i bruk prosesser basert på besvarelser av undersøkelser lagret som egendefinerte felter

  • oppdater abonnentenes profiler ved å legge til eller fjerne egendefinerte felter etter hvert som de går gjennom prosessene

og mye mer.

Les mer om automatisert markedsføring

Ser du etter flere verktøyer for å utvikle foretaket ditt?

Bla gjennom alle funksjoner