Start din gratis prøveperiode

Tips for passordsikkerhet:

  • bruk minst 6 tegn
  • bland bokstaver og tall
  • bland store og små bokstaver
  • bruk spesialtegn (f.eks. @)

A / B -testing

Gjør det riktig og gjør det bedre – flere åpninger,
klikk og salg!

Hvilket emne får flest åpninger? Hvilken handlingsknapp får flest klikk? Hvilken dag er den beste for å sende meldingen?
Ikke ta sjanser med ROI-en! Med GetResponse A/B-testing er det enkelt å teste, analysere og justere e-postene
for best mulig ytelse.
Endelig – optimalisering av e-post som er enkel nok til å være en del av den daglige rutinen!

Intuitivt oppsett

Nå er meldingstestene integrert i e-postinnstillingsfasen og klare til å tas i bruk med kun noen få enkle klikk. Det er praktisk talt automatisk, og du kan være trygg på at målgruppen din får den beste meldingen.

Alt kan testes

Innhold, emne, fra-felt, tidspunkt, ukedag – opprett opptil fem versjoner av alle disse elementene for å finne din beste strategi. Å teste maler, handlingsknapper, e-postlengde og leveringstidspunkt er enklere enn noensinne!

Del opp mottakerne

Del listen opp i like testsegmenter med en praktisk glidebryter. Hvilke faktorer er viktigst for meldingen din – klikk eller åpninger? Vil du at den beste meldingen skal sendes automatisk? Hvor lenge skal testen vare? Valget er ditt.

Resultater på flekken

Gå til nyhetsbrevlisten din for å få tilgang til detaljerte målinger av forskjeller i leverte meldinger, klikk, åpninger og ytelse mellom versjonene. Du får vite hvilken melding som fungerer best, og hvorfor, på sekunder!

Ikke risiker å tape tid og penger på grunn av et dårlig valgt ord eller en dårlig frase.

Forbedre kampanjene dine og øk inntektene nå – ved hjelp av A/B-tester!
Bla gjennom alle funksjoner