Company news

  • Poland-based email marketing company GetResponse will be opening its first US-based office in Boston. GetResponse is investing $6 million in the expansion.”
  • ”I’ve seen the workflow builder in action, and it is one of the more impressive click-and-drag interfaces on offer, yet it is extremely easy to use.”
  • ”As veterans in the business, they made marketing automation accessible to different business needs, even giving you real analytics about each campaign and their responsive automated follow up is one of the smartest things you’ll see.”
  • ”A Multicultural Company Bonds Over a Passion for Customer Care & Innovative Products.”
  • ”GetResponse can help a business test what works when contacting customers through email. Optimizely can aid a company with A/B testing of its website-landing pages and other pages.”
  • ”As email marketing changes, GetResponse is ready with tools to take advantage of technological breakthroughs.”
  • ”GetResponse is one of the best email marketing services available today which comes with a whole pack of features to get you on the way.”
  • ”There are tons of different email platforms that you can use, but I find GetResponse to be one of the best out there.”
  • ”GetResponse offers a user-friendly e-mail marketing platform, e-mail analytics, automation, and list import tools.”
  • ”GetResponse recently combed through a whopping 21 million messages to trawl for patterns that can help business owners better time their e-mails.”
  • ”Using email automation with a service like GetResponse to follow up with prospective customers, send birthday promotions, remind people of an abandoned shopping cart, conduct post-purchase surveys, etc. can help you build stronger relationships with your customers.”
  • ”Adopt an integrated email tool like GetResponse’s auto-responder to configure triggers that make sense to your brand, schedule your message cycles, and template out what you want to say in each of them.”
  • ”GetResponse is best known as an e-mail solutions provider, but GetResponse also provides landing page software.”
  • "E-postmarkedsføringsleverandøren GetResponse skiller seg fra konkurrentene på en ganske unik og brukerrettet måte – med bilder."
  • "En annen undersøkelse, fra GetResponse, viser at e-postmarkedsføringsmeldinger som kan deles på sosiale medier genererer
    30 % høyere gjennomklikking enn e-poster uten denne funksjonen."
  • "GetResponse annonserte i dag at de har utviklet et verktøy for listesegmentering som kan brukes med deres nøkkelferdige
    e-postmarkedsføringsprodukt. Verktøyet lar avsenderen velge mottakere i henhold til handlinger, preferanser og geografisk plassering."
  • "E-postmarkedsførere kan dra nytte av avansert, målrettet segmentering for å øke relevansen og resultatene til e-postene sine."
  • "Et nytt verktøy kan hjelpe selskaper med å benytte kundeinformasjonen sin bedre. Skjemaverktøyet til GetResponse vil føre til flere registreringer og forbedre segmenteringen i e-postlistene deres."
  • "GetResponse har lansert GetResponse Skjemaverktøy, et verktøy som hjelper deg med å opprette egendefinerte registreringsskjemaer. Verktøyet har over 500 designermaler og en brukervennlig dra-og-slipp-funksjon."
  • "Multimediamarkedsførere kommer til å elske dette. E-postmarkedsføringsleverandøren GetResponse annonserer at de øker lagringsplassen de tilbyr (med 100 ganger, faktisk!)."
  • "GetResponse har gjort en god jobb med stemmene som leser e-postmeldinger. Brukerne kan for øyeblikket velge mann- og kvinnestemmer med enten amerikansk eller britisk engelsk aksent. Andre språk vil også komme til etter hvert."
  • "Det nye tilbudet fra Implix' GetResponse-enhet kan forandre hvordan markedsførere ser på e-poster – og hvordan forbrukerne lytter til dem."
  • "Over halvparten av små og mellomstore foretak hos e-postmarkedsføringsfirmaet GetResponse fortalte at de ville fokusere på personalisering og målretting i 2010, for å få forbrukernes oppmerksomhet."
  • "Over 90 prosent av små og mellomstore foretak innen e-postmarkedsføring vil ta i bruk sosiale medier i år, mens 80 prosent kommer til å bruke video. Dette ifølge en undersøkelse offentliggjort i går, utført av GetResponse fra Implix."
  • Hør Simon Grabowski – CEO i Implix og grunnlegger av GetResponse – snakke med Gartner-analytiker Richard Fouts om hva markedsførere gjør for å skille seg ut i den stadig voksende jungelen av nye kanaler.
  • Det er ikke vanskelig å finne e-postmarkedsføringstjenester som små og mellomstore foretak har råd til i dag. Det er imidlertid ikke like lett å finne rimelige e-postmarkedsføringstjenester som tilbyr funksjoner for iPhone og integrering med Twitter. GetResponse er en slik tjeneste.
  • ... Implix' applikasjon for e-postmarkedsføring, GetResponse 6.0, som har forbedret integreringen i sosiale medier, inkludert GetResponse for iPhone.
  • E-postmeldinger som inneholder en mulighet til å dele i sosiale medier genererer høyere gjennomklikkingsprosent enn e-poster uten denne muligheten, ifølge en nylig gjennomført undersøkelse gjort av GetResponse.
  • E-postmeldinger som inneholder en mulighet til å dele i sosiale medier genererer høyere gjennomklikkingsprosent enn e-poster uten denne muligheten, ifølge en nylig gjennomført undersøkelse gjort av GetResponse.
  • Ifølge GetResponses rapport "Email Marketing and Social Media Integration", var Twitter den delemuligheten som flest brukte
    i e-postene sine. 67,2 % av alle e-poster med mulighet for deling i sosiale medier inneholdt mulighet til å dele på Twitter, men Facebook befant seg på en god andreplass med 62,7 %.
  • E-postmeldinger som inneholder muligheten til å dele på sosiale medier genererer 30 % mer gjennomklikking enn meldinger uten denne muligheten, og meldinger med tre eller flere delemuligheter genererer 55 % mer gjennomklikking. Dette ifølge en undersøkelse utført av GetResponse.
  • Ifølge en ny undersøkelse fra e-postmarkedsføringsleverandøren GetResponse øker gjennomklikkingen med 55 % dersom man tilbyr minst tre muligheter for deling i sosiale medier.
  • E-postmarkedsføringsmeldinger som kan deles på sosiale medier genererer 30 % høyere gjennomklikking enn e-poster uten denne funksjonen. Dette ifølge en ny undersøkelse fra GetResponse, i tillegg til anekdotiske bevis på at reglene for kommunikasjon
    på e-post og sosiale medier i stadig større grad blir utydelige.
  • E-postmarkedsføringsplattformen GetResponse har lansert det som ser ut til å bli den første tjenesten som tilbyr integrert tekst-til-tale i e-poster. Og det aller beste? Det høres faktisk autentisk ut.
  • Nettbasert video er mer populært enn noensinne, og denne stadig voksende populariteten vil føre til enda mer bruk av video
    i e-poster i år. Ifølge en ny rapport fra e-markedsføringsselskapet Implix, viser tilbydere av produkter og tjenester forbrukerne alt fra kundeomtaler til produktdemonstrasjoner.
  • Ifølge en undersøkelse publisert av Implix forrige uke, planlegger 64 % av markedsførere å bruke video i e-poster i 2010, mens kun 12 % brukte det foregående år.
  • En ny rapport fra e-markedsføringsselskapet Implix forteller at forbrukerne i år vil se en stor økning i e-postmarkedsføringsmeldinger som inneholder videoer med for eksempel kundeomtaler og produktdemonstrasjoner.
  • Ifølge en ny undersøkelse fra GetResponse, bruker markedsførere i små og mellomstore foretak personalisering og handlingsmålrettede teknikker for å redusere mengden uinteressant e-post.
  • En ny undersøkelse fra Implix' GetResponse indikerer at e-post vil bli stadig viktigere for små foretak etter hvert i 2010.
  • Ifølge en ny undersøkelse fra Implix planlegger markedsførere å adskillig oftere implementere videoer i e-postene sine.
  • En ny undersøkelse fra markedsføringstjenesten Implix viser at amerikanere er den gruppen i verden som i minst grad åpner
    e-poster.
  • En ny undersøkelse fra Implix viser at "e-postutmattelse" og lav interesse er et stort problem blant mottakere i USA.
  • Amerikanere lider av "e-postutmattelse". Den nye undersøkelsen fra markedsføringstjenesten Implix tyder i hvert fall på dette. Undersøkelsen viser at amerikanere er den gruppen i verden som i minst grad åpner
    e-poster.
  • Gjennomsnittlig åpningsprosent med HTML er et sted mellom 20 og 35 %, men vi ser at Europa har bedre åpningsprosenter.
    Vi mener at dette har å gjøre med at volumet av e-post forbrukerne mottar er større i USA enn i Europa", sier Simon Grabowski, CEO i Implix.
  • Forbrukerne åpnet flere e-postmarkedsføringsmeldinger sendt fra Europa enn meldinger sendt fra andre kontinenter, viser en undersøkelse av over 1,65 milliarder e-poster sendt via det polske e-markedsføringsselskapet Implix.
  • Retur- og klageprosentene for e-post er relativt høye i Nord-Amerika sammenlignet med resten av verden, og kontinentets åpningsprosent er relativt lav, ifølge en undersøkelse gjort av Implix.
  • Et annet eksempel er Implix, som lanserte GetResponse 6.0, sin nye løsning for e-postmarkedsføring, på ad:tech 2009 i begynnelsen av november. Plattformen har funksjoner som integrering i sosiale medier, GetResponse for iPhone, avansert
    e-postanalyse og video-e-post for små foretak.
  • GetResponse later til å ha mye kompetanse om sosiale medier. De tilbyr verktøy for video-e-post og sosiale medier.
    E-postabonnentene dine kan for eksempel enkelt motta Twitter-oppdateringene dine via GetResponse-tjenesten. De har også en funksjon for meldingstester, slik at du kan teste e-poster opp mot hverandre for å se hvilken som gir best resultater.
  • Implix annonserte utgivelsen av GetResponse Developer Zone, en plattform utviklet for å hjelpe kostnadsbevisste foretak med å øke avkastningen på e-postmarkedsføring.
  • GetResponse Developer Zone er en ny plattform som hjelper markedsførere med å integrere GetResponses e-postplattform med eksisterende e-handelplattformer, CMS- og CRM-systemer.
  • Nye GetResponse Developer Zone inkluderer over 30 API-koblinger som gjør det enkelt å legge til GetResponse-funksjoner i alle systemene som en aktør innen e-handel er avhengig av, inkludert databaser, innholdsadministrasjonssystemer og e-handelsplattformen i seg selv.
  • Simon Grabowski grunnla internettmarkedsføringsselskapet Implix for ti år siden, fordi han så et behov for denne type selskap i hans egen daværende forretningsdrift.
  • Implix' grunnlegger og CEO, Simon Grabowski, driver internettmarkedsføringstjenesten GetResponse. En av Implix' kunder hadde en økning i konverteringen på 200 % på en uke etter å ha tatt i bruk Implix' videofunksjon innen e-postmarkedsføring.
  • Implix' e-postmarkedsføringsplattform GetResponse 6.0 tilbyr kostnadsbevisste foretak kampanjefunksjoner som meldingstester og over 300 bransjemaler.
  • GetResponse 6.0 er et brukervennlig verktøy for e-postkampanjer som gjør tilpasning av HTML-nyhetsbrev og e-postkampanjer relativt enkelt. Plattformen lar deg også automatisk oppdatere en blogg eller Twitter-konto med innhold fra nyhetsbrevet.
  • Denne utgaven av den populære e-postmarkedsføringsplattformen er den første jeg har vært borti som tilbyr muligheter for lyd- og videoopptak, i tillegg til integrering med Twitter.
Contact us