Start din gratis prøveperiode

Tips for passordsikkerhet:

  • bruk minst 6 tegn
  • bland bokstaver og tall
  • bland store og små bokstaver
  • bruk spesialtegn (f.eks. @)

Møt noen av de over 350,000 kundene
som har lykkes med GetResponse e-postmarkedsføring

Kunder og samarbeidspartnere

I dag bruker over 350,000 mennesker
over hele verden plattformen vår.

Hvis GetResponse var en by ville den vært større enn Anchorage i Alaska – og mye varmere.
Den ville vært omtrent like stor som Honolulu på Hawaii, men uten hula-danserne.

Suksesshistorier

Når kundene våre virkelig lykkes er de veldig ivrige på å fortelle oss hvordan de fikk det til. Gjør deg klar til å bli inspirert.

Case-studie

The Residual Entrepreneur

Jeg har prøvd flere e-postmarkedsføringstjenester tidligere, og GetResponse er den suverent beste for meg. Åpningsprosenten min har steget med 300 % siden jeg begynte å bruke GetResponse. Fordelene er åpenbare; jeg setter alt på autopilot og trenger ikke å følge med. Listen vokser, alt fungerer og prosessen gjør akkurat det den skal gjøre. Det er bare å starte det opp og la det gå av seg selv.

GetResponses kundestøtte er prikken over i-en. Den skiller seg ut ved at dere virkelig liker å snakke med oss. Jeg vet at dere faktisk bryr dere om oss. Dere tar kontakt for å sørge for at vi er fornøyde, og det ganske ofte! Jeg smiler hver gang jeg får en e-post av dere :)

300 % flere åpninger på 60 dager

Videoomtaler

Det er ingenting vi liker bedre enn en smilende kunde.
Opplev den smittsomme entusiasmen til en GetResponse-fan.

Omtaler

Disse trendsetterne bruker GetResponses nyskapninger til å revolusjonere foretakene sine. Her ser du hvordan de gjorde det.

Unesco
  • Noel Boivin

  • UNESCO Bangkok
Vi valgte GetResponse som plattform for vårt nye og forbedrede regionale nyhetsbrev, og vi er svært fornøyde med valget. Med et enkelt og intuitivt designgrensesnitt og effektiv distribusjon, har GetResponse gjort prosessen med å lage og distribuere nyhetsbrevet vårt mye enklere, noe som i sin tur har gitt oss muligheten til å fokusere på det viktigste – nemlig å utvikle innholdet. Når vi har hatt spørsmål, har kundestøtteavdelingen vært på plass for å hjelpe oss raskt og effektivt.
Platinum Success
  • Daniel Hrebenak

  • Platinum Success
Jeg har jobbet med GetResponse Enterprise i flere år, og jeg kan trygt si at det er det mest effektive verktøyet for e-postmarkedsføring som finnes. Jeg har hatt gleden av å bruke et stort antall e-postleverandører, og GetResponse slår konkurrentene på absolutt alt.

Jeg har jobbet med e-postdata for flere ledende nettbutikker, og ved flere tilfeller oppdaget vi at avkastningen på e-postene økte med 200 %. GetResponses verktøyer, kombinert med brukervennligheten, garanterer slike resultater for alle markedsførere, uavhengig av erfaring.

Støtten jeg fikk var i en klasse for seg. Ikke bare fikk jeg svar på alle tekniske spørsmål, men jeg fikk også mye informasjon om bransjen og profesjonelle råd fra en egen kontoansvarlig som gjorde alt i sin makt for å sørge for at jeg lyktes med e-postmarkedsføringen. GetResponse gjør også en fantastisk jobb med å bruke tilbakemeldingene fra kundene til å forbedre plattformens funksjoner og brukeropplevelse.

Jeg vil anbefale GetResponse til alle markedsførere på alle nivåer. Nybegynnerne føler seg komfortable med GetResponses intuitive og logiske grensesnitt, mens viderekomne oppdager at GetResponse 360 er overlegent på alle funksjoner og flytter grensene for hva en e-postleverandør kan gjøre for kundene.

Jeg er stolt av å si at jeg bruker GetResponse i e-postmarkedsføringen min, og jeg vil på det sterkeste anbefale GetResponse som en klar leder blant e-postleverandørene i bransjen.
Scania Poland S.A.
  • Katarzyna Kobus • Kommunikasjonskoordinator

  • Scania Poland S.A.
Jeg har jobbet med GetResponse i flere år. Plattformen deres har utmerket funksjonalitet og gir oss tilgang til de siste løsningene innen e-postmarkedsføring. Det jeg setter mest pris på er den profesjonelle tilnærmingen og sikkerhetsfølelsen de gir oss. I tillegg har vi en egen kontoansvarlig som vi kommuniserer veldig godt med, og han er alltid svært grundig og opptatt av detaljer. Takket være dette samarbeidet har alle de kompliserte aktivitetene våre blir enkle og morsomme.
Dave Brody
  • Dave Guindon

  • www.interestarchitect.com
"Jeg har bygget opp og solgt nettbaserte programvareprodukter siden 2002, og den største delen av inntekten min kommer alltid fra e-postmarkedsføring. Etter at jeg byttet leverandør og flyttet til GetResponse, har jeg oppdaget at åpningsprosenten min har økt med hele 60 %, samtidig som at gjennomklikkingsprosenten har økt så mye som 200 %! Som programvareutvikler kan jeg si at GetResponse har et fantastisk grensesnitt, noe som gjør det utrolig enkelt å få e-postene mine ut raskest mulig. I tillegg har de brukerstøtte i TOPPKLASSE! Faktisk tar brukerstøtte kontakt med meg regelmessig for å forsikre seg om at alt går bra … snakk om utrolig god støtte! VI ELSKER DET! Hvis du skal gjøre én ting for nettforetaket ditt i år bør det være å integrere GetResponse. Du vil garantert ikke angre!"
Brenda Cleland
  • Brenda Cleland

  • http://findtruesuccess.com
GetResponse er det perfekte systemet for å spore trafikken på nettstedet ditt. Det er veldig praktisk å ha muligheten til å lage e-poster og flotte nyhetsbrev direkte i programmet. Det brukervennlige autosvarsystemet gjør det enkelt å planlegge kampanjen, og jeg er spesielt glad i kalendervisningen. E-postanalysen er svært detaljert, så du kan enkelt spore alle de forskjellige aspektene med kampanjen. De har til og med nettskjemaer og målsider! Alle som markedsfører på nett burde bruke GetResponse.
Chris Towland
  • Chris Towland

  • www.ChrisTowland.com
Jeg har brukt GetResponse i over 10 år, og jeg har alltid vært imponert over funksjonene, den høye leveringsprosenten og kvaliteten på kundeservicen.
GetResponse har hjulpet meg med å bygge et betydelig antall store og lønnsomme e-postlister, både for meg selv og kundene mine.
I jobben min hjelper jeg restauranter med å bygge e-postlister med kunder og potensielle kunder, og jeg anbefaler alltid at de bruker GetResponse, rett og slett fordi jeg vet at det er et system de kan stole på og som vil gi resultater.
Fernando Augusto
  • Fernando Augusto

  • www.fernando-augusto.com
Jeg er en av de fremste internettmarkedsførerne i Brasil, og en leder innen flernivåmarkedsføring.
GetResponse er mitt fremste og beste system for sending av e-post og sporing av potensielle kunder.
Det beste med GetResponse er hvor enkelt det er å opprette målsider og konfigurere e-postkampanjer.
Jeg bruker og anbefaler GetResponse som et profesjonelt verktøy!
Genecia Alluora
  • Genecia Alluora

  • GeneciaAlluora.com
GetResponse har forandret hvordan jeg kommuniserer med nye og eksisterende kunder. Verktøyene deres er praktiske og brukervennlige, og de gir fantastiske resultater.
Jeg trenger ikke lenger å bruke energi på mislykkede utsendinger eller forsvunnede e-poster. Før jeg begynte med GetResponse lå jeg våken om natten og bekymret meg for at e-postene mine ikke skulle nå frem eller at det skulle oppstå en teknisk feil. Slik er det ikke lenger. Jeg vil imidlertid understreke at det ikke bare er å begynne å bruke et slikt verktøy, og så er alt i orden for evig og alltid. Man må jobbe med det kontinuerlig og lære "språket", men kundestøtten og kunnskapsbasen gjør det enkelt.
Marko Huemer
  • Marko Huemer

  • www.united-branding.com
Som en aktør innen nettbasert markedsføring, spesialiserer vi oss på å øke kundenes ROI. I denne prosessen spiller e-postmarkedsføring en viktig rolle.

Vi har testet alle leverandørene, men til slutt falt valget på GetResponse.


Hvorfor?

1.) Rask respons og profesjonell hjelp fra kundestøtte

2.) Tilbakemeldinger fra kunder blir alltid tatt på alvor

3.) Prisene er uslåelige


Konklusjon: GetResponse er det mest kundevennlige selskapet, og autosvartjenesten deres gjør alt så utrolig mye enklere. Vi kan anbefale denne tjenesten til alle som jobber med e-postmarkedsføring og målsider!
Rogerio Zarattini Chebabi
  • Rogerio Zarattini Chebabi

  • www.canaladuaneiro.com.br
Jeg har et konsulent- og opplæringsfirma og har prøvd alle de brasilianske systemene for e-postmarkedsføring. Åpningsprosentene mine ble aldri bedre enn mellom 0,1 og 0,5 %. Med GetResponse ble alt snudd på hodet. Nå har jeg åpningsprosenter fra 10 til 17 % – det er jo helt utrolig. Kundegruppen min har vokst og salget har økt betraktelig. Det er brukervennlig og gir raske resultater.
Ashok Grover
  • Ashok Grover

  • www.skillscape.net
Jeg har alltid ment at alle e-postmarkedsføringstjenester var like, men da jeg prøvde GetResponse ble det raskt et naturlig valg for meg. Den største grunnen til at jeg valgte GetResponse var fleksibiliteten tjenesten gir med tanke på design og finjusteringen av mine egne maler. Basert på tidligere erfaringer ba jeg faktisk programvareutviklerne om å fryse en mal for meg, men til min store overraskelse hadde jeg ikke lenger behov for det. Med en fast mal kunne jeg ikke gjøre små endringer en gang. GetResponse gjorde meg fri ... og det er selvfølgelig mye mer; A/B-tester, autosvar, målsideverktøy, listeutvikler, osv.
Alex Kiziah
  • Alex Kiziah

  • http://thebucketlistlife.com/
GetResponse er min favorittleverandør av e-postmarkedsføring, og uten tvil den jeg anbefaler til klienter og venner. Jeg har prøvd mange andre løsninger i samme prisklasse, men ingen kom i nærheten av de brukervennlige løsningene hos GetResponse. Brukervennligheten er en av de viktigste grunnene til at jeg holder meg til GetResponse og anbefaler det til alle. Selv de dyreste løsningene på markedet kommer til kort mot brukervennligheten og funksjonene som GetResponse tilbyr.
Angelos Kyritsis
  • Angelos Kyritsis

  • http://www.pcsteps.gr
Jeg hadde brukt en annen autosvartjeneste i over to år før jeg gikk over til GetResponse, og det var det beste valget jeg noen gang har tatt. GetResponse har perfekt brukerstøtte på morsmålet mitt, gresk, grensesnittet er intuitivt og leveringsprosenten er fantastisk. Det er veldig enkelt å opprette nettskjemaer og målsider, selv for folk med lite teknisk innsikt. Listen min har vokst med over 1500 abonnenter siden jeg flyttet til GetResponse, og jeg kommer til å være kunde her i overskuelig fremtid. Takk for alt dere gjør.
Bruce Blaustein
  • Bruce Blaustein

  • www.CheapUSland.com
GetResponse har hjulpet eiendomsforetaket mitt til et nytt nivå. Det er avgjørende for foretaket at jeg klarer å bygge og administrere abonnentlisten min. GetResponse gjør det enkelt å lage nyhetsbrev, enten man begynner fra scratch eller bruker en av de mange profesjonelle malene deres. Når nyhetsbrevet er ferdig kan jeg sende det med én gang, eller angi et automatisk sendingstidspunkt senere. Jeg kan sende nyhetsbrevet til hele listen min eller velge en bestemt gruppe. Etter at jeg begynte med GetResponse blir jeg ikke lenger flagget av internettleverandørene mine for å sende bulk-e-post. Jeg gleder meg til å prøve det nye målsideverktøyet. De har også en fantastisk brukerstøtte. Tusen takk, GetResponse!
Bojan Doroslovac
  • Bojan Doroslovac

  • http://MyOnlineBusinessWealth.com
Jeg har brukt GetResponse i over et år nå. Jeg prøvde mange forskjellige systemer, men når det kom til stykket var GetResponse det mest effektive og brukervennlige systemet. Jeg lager nyhetsbrev på minutter, og de ser alltid gode og profesjonelle ut. Det er den enkleste og mest brukervennlige tjenesten på markedet. Prisen er også veldig rimelig for både nybegynnere og erfarne brukere.
Bob Lotich
  • Bob Lotich

  • http://christianpf.com
Jeg har holdt på med e-postmarkedsføring i over seks år, og har prøvd tre av de andre store e-postmarkedsføringstjenestene. Etter å ha opplevd store problemer med kundeservice hos de andre selskapene (blant annet mangel på telefonsupport hos ett av dem) bestemte jeg meg for å prøve GetResponse på grunn av det gode ryktet selskapet hadde. Etter å ha kontaktet GetResponses brukerstøtte et tosifret antall ganger er jeg overbevist om at GetResponse har den klart beste brukerstøtten i bransjen.
Casey Hicks
  • Casey Hicks

  • SucceedingWithCasey.com
Jeg har kun brukt GetResponse som leverandør av e-postmarkedsføringstjenester siden jeg begynte i bransjen, og jeg har aldri hatt noen grunn til å vurdere å bytte.

Hver gang jeg har hatt et problem eller et spørsmål har brukerstøtten vært klare til å hjelpe meg med én gang.

Jeg elsker de brukervennlige verktøyene, og jeg vil anbefale GetResponse til alle som har eller vil bygge en e-postliste, uansett om de er nybegynnere eller erfarne e-postmarkedsførere.
Cherie King
  • Cherie King

  • www.TheWorkAtHomeAdvocate.com
Jeg har brukt GetResponse i årevis, og jeg har alltid vært 100 % fornøyd med tjenesten. Jeg har prøvd andre tjenester, men etter min mening er det ingen som kan måle seg med brukervennligheten til GetResponse. Og de blir bare bedre og bedre! De følger nøye med på utviklingen og lager nye verktøy for å hjelpe foretakseiere med å nå lenger. For eksempel har de nettopp lansert et nytt målsideverktøy – som er utrolig bra! Du får mye igjen for pengene. Jeg forteller alle kollegene mine at jeg er en GetResponse-jente, og det kommer jeg alltid til å være!
Cerj Lalonde
  • Cerj Lalonde

  • www.cerjlalonde.com
Jeg har vært GetResponse-kunde i nesten tre år nå. Jeg har prøvd andre systemer tidligere, som for eksempel Infusionsoft (som er så komplisert at man må ha det som heltidsjobb) og AWeber, som har mindre fargerike og levende maler. Det er derfor jeg liker GetResponse; anvendeligheten, brukervennligheten og de levende målsidene og nyhetsbrevene. Prosessen er veldig intuitiv når det gjelder nettskjemaene og de mange funksjonene som GetResponse tilbyr. Jeg liker statistikk-/analysepanelene, sekvenseringen av e-poster med Autosvar og å kunne gruppere kontakter. Prisene på tjenestene er også svært konkurransedyktige. For meg er det kanskje brukerstøtten som er den viktigste funksjonen i GetResponse. Man får hjelp på livechat og telefon av høflige, profesjonelle og kunnskapsrike kundebehandlere som tar seg god tid til å løse problemet ditt – uten at man må vente i evigheter!
Dean Bielanowski
  • Dean Bielanowski

  • http://www.pcaviator.com.au/store
Før vi registrerte oss for å kjøre e-postmarkedsføringskampanjene våre hos GetResponse brukte vi et system som tok mye lengre tid, var mindre fleksibelt og resulterte i lavere respons fra kundene våre.

Nå som GetResponse er vårt viktigste verktøy for kundekommunikasjon og markedsføring, viser det seg at kundene er mer responsive, tar kontakt oftere og kjøper flere av produktene våre. Personlig opplever jeg at GetResponses grensesnitt er raskere enn det jeg har prøvd tidligere, og muligheten til å angi tidspunkter for sending av e-poster betyr at vi kan opprettholde kontakten med kundene våre og holde dem oppdatert 7 dager i uken, uten å måtte ofre tid med familien for å produsere e-poster i helgene.

Siden vi begynte med GetResponse har vi opplevd at salget vårt har gått oppover og at vi kaster bort mindre tid på å administrere abonnentdatabasen vår, ettersom systemet lar kundene våre administrere sine egne abonnementer.

Det finnes ikke noe perfekt system for e-postmarkedsføring, men vi opplever at GetResponse er ett av de mest pålitelige og innovative systemene på markedet, og det virker som de alltid forbedrer tjenestene og funksjonene sine.

Alt i alt har vi sett at GetResponse har økt salget vårt, samtidig som at tjenesten hjelper oss med å opprettholde et profesjonelt image i e-postene våre – og alt dette krever mindre arbeid enn før. Den andre store fordelen er at vi kan gjøre alt dette på mobile enheter også, så nå er vi ikke lenger bundet til datamaskinene.
Dan Kidd
  • Dan Kidd

  • dankidd.ru
Jeg har brukt GetResponse i flere år. Jeg er så fornøyd med tjenesten at jeg aktivt anbefaler og promoterer den. På grunn av dette har GetResponse blitt en av de mest populære tjenestene på det russiske markedet. Men la oss være spesifikke og snakke om hva jeg liker best med GetResponse:

1. Kvalitet. GetResponse fungerer perfekt. Alle nyhetsbrevene leveres som de skal.
2. Brukervennlighet. Jeg vet ikke om noen annen e-postmarkedsføringstjeneste (men jeg har prøvd mange av dem) som er så enkel å bruke.
3. Brukerstøtte. Det er ikke mye å si om brukerstøtten – den er fra øverste hylle. Alle problemer og alle feil (selv fra min side) løses veldig raskt. Brukerstøtten forstår veldig raskt (selv om jeg ikke har engelsk som morsmål) og de setter seg inn i problemene dine og hjelper deg hver gang.

Disse tre fordelene er grunnen til at GetResponse er den beste tjenesten for meg. Og da har jeg ikke nevnt økningen i inntekt jeg har fått etter at jeg begynte å jobbe med GetResponse.
Felipe Restrepo Z.
  • Felipe Restrepo Z.

  • ClickSimil Corp. : http://clicksimil.com
La meg si det på en enkel måte ... GetResponse har forandret måten jeg jobber med e-postmarkedsføring på. Ikke misforstå, jeg har brukt mange velkjente plattformer for e-postmarkedsføring, men GetResponse har mange flere innebygde muligheter: A/B-tester og effektiv segmentering; slike funksjoner som en avansert markedsfører trenger og som koster tusenvis på andre plattformer. Jeg skal ikke engang nevne leveringsprosenten; den er helt utrolig. Tusen takk!
Greg Jeffries
  • Greg Jeffries

  • http://www.imsource.org
Etter min mening er GetResponse den mest kostnadseffektive og brukervennlige autosvartjenesten på markedet. GetResponse er en god løsning for de som er nye innen e-postmarkedsføring, og tjenesten er full av funksjoner for mer avanserte brukere. Jeg bruker GetResponse og anbefaler det til alle som ønsker å bygge en e-postliste.
Henry Diaz
  • Henry Diaz

  • www.steppingintofreedom.net
I løpet av tiden jeg har jobbet på internett har jeg hatt muligheten til å teste tre forskjellige autosvartjenester.

Jeg trengte ikke å prøve flere, for jeg ble umiddelbart glad i den tredje tjenesten jeg prøvde, nemlig GetResponse. Hvorfor jeg valgte denne tjenesten og holder meg til den? Fordi kvaliteten er fantastisk og plattformen er veldig god. Jeg har ikke opplevd noen feil eller at skjermen har hengt seg opp (noe jeg dessverre opplevde med de to første autosvartjenestene jeg prøvde).

Jeg føler meg sikker når jeg jobber med materialet mitt i GetResponse. Plattformen ser veldig bra ut og er svært brukervennlig, noe som hjelper meg med å spare tid når jeg bruker en melding på nytt, bruker den som mal eller sporer resultatene for en kampanje.

Prisen er svært rimelig for alle, selv nybegynnere. Jeg setter også pris på at brukerstøtten er klar til å hjelpe meg når jeg har behov for det, og at de er veldig hyggelige og flinke.
Joy Blakeney
  • Joy Blakeney

  • www.makinglifejoyful.com
Jeg vil bare si at å bruke GetResponse i foretaket mitt har vært veldig bra! Jeg lærer hvordan jeg kan lage fantastiske målsider og nyhetsbrev for å markedsføre foretakene mine – ett som lifecoach og ett som uavhengig distributør for et selskap innen direkte markedsføring. Jeg elsker kundeservicen, kundebehandlerne er veldig hjelpsomme og svarer på alle spørsmålene mine, slik at jeg kommer raskt i gang igjen. Dere er best!
Julia Proctor
  • Julia Proctor

  • www.cisinc.us
Etter min mening er GetResponse det aller beste e-postprogrammet. GetResponse er nesten aldri offline, og de er alltid tilgjengelige når jeg må kontakte vikarene mine for å få dem til å stille på en jobb på kort varsel. Enkel, brukervennlig og flott grafikk gjør det til en lek å bruke denne tjenesten, noe jeg gjør så ofte som flere ganger i uken. GetResponse har fornuftige priser, og det er uten tvil den smarteste investeringen selskapet vårt har gjort for å holde kontakten med våre ansatte. Vi har aldri fått en eneste klage fra noen som har mottatt e-post, og jeg får faktisk ofte svar i løpet av et par minutter når jeg sender ut meldinger med GetResponse. Fortsett den gode jobben dere gjør, så vil vi definitivt fortsette å bruke tjenestene deres så lenge vi er i bransjen.
Jeremias Smith
  • Jeremias Smith

  • Smith & Associates Media
Jeg har brukt GetResponse i mange år nå. Av alle e-postsystemene jeg har prøvd er GetResponse det mest intuitive. I tillegg er kundeservicen den beste i bransjen; de er alltid tilgjengelige på livechat, e-post eller telefon. Jeg kommer aldri til å velge noe annet!
Kelly Mickiewicz
  • Kelly Mickiewicz

  • http://pregnancyworkouts.net/
Jeg prøvde GetResponse da jeg var på leting etter en autosvartjeneste, og jeg likte det med én gang. Det er ikke rart at det er den beste e-posttjenesten jeg har brukt så langt. De har til og med en gratis prøveperiode på en måned, slik at man kan teste det ut før man kjøper. Autosvarfunksjonen er veldig enkel å bruke og sparte meg mye tid og arbeid. Når noen spør hvilken tjeneste jeg bruker anbefaler jeg alltid GetResponse. Hvis du vil øke salget kan du ikke gå glipp av denne muligheten.
Leonardo Añez
  • Leonardo Añez

  • http://www.LeonardoAnez.com
Jeg har brukt GetResponse i over et år, og det er uten tvil den beste måten å holde kontakten med potensielle kunder på. Det er så utrolig enkelt å bruke!

Med GetResponse kunne jeg selge produktene og tjenestene mine på nett, samtidig som jeg utviklet et veldig godt forhold til målgruppen min.

GetResponses autosvartjeneste er den beste på markedet, og kundeservicen er utmerket.
Michelle Braun
  • Michelle Braun

  • http://www.superstarcareers.com
Jeg er ny innen e-post- og innholdsmarkedsføring, så jeg hadde mange spørsmål. Jeg er veldig fornøyd med den nettbaserte brukerstøtten (videoer, ofte stilte spørsmål, etc.), og når jeg ikke fant svarene jeg lette etter der, var den en positiv overraskelse hvor raskt de svarte på livechat, e-post og telefon. Det fungerer veldig bra!

Jeg er også veldig glad i autosvarkalenderen, og at jeg kan dra og slippe meldinger fra en dato til en annen. Jeg har vist frem noen av funksjonene til venner i bransjen, og de er misunnelige!
Mario D. Silva
  • Mario D. Silva

  • www.UniversalRevelations.com
GetResponse har alltid gitt meg den beste åpningsprosenten, og jeg synes e-postverktøyet er bransjens mest sexy, effektive og raskeste.

Med GetResponse har vi alt vi trenger for å lykkes; autosvar, målsideverktøy, nettskjemaer, undersøkelser, detaljert statistikk og mye mer.

Når vi har spørsmål er kundeservice alltid tilgjengelig via livechat, og det er praktisk talt ingen ventetid.

GetResponse har de beste prisene i bransjen, og de tilbyr til og med en 30-dagers gratis prøveperiode! Det er ingen som slår GetResponse!

Tusen takk for at dere stiller opp for oss næringsdrivende. GetResponse, jeg elsker dere!
Phil Fogliani
  • Phil Fogliani

  • http://parentlovingcare.com
Jeg har brukt GetResponse i et år, og jeg aner ikke hvordan jeg klarte meg uten tidligere. Jeg har brukt andre lignende programmer, men ingen av dem kommer i nærheten av GetResponse. I begynnelsen visste jeg ikke engang hvordan jeg skulle sende et nyhetsbrev, for ikke å snakke om hvordan jeg skulle bruke de mange andre flotte funksjonene. Heldigvis hadde GetResponse gode veiledninger som hjalp meg med å komme i gang veldig raskt. Nå har jeg flere forskjellige lister som mottar e-post fra meg hver dag. Det har hjulpet foretaket mitt med å vokse og nå ut til flere. Jeg anbefaler GetResponse på det varmeste til alle som ønsker å utvikle foretaket sitt.
Paulo Santoro
  • Paulo Santoro

  • www.paulosantoro.com
Jeg er en forfatter fra Brasil, og i GetResponse har jeg funnet et veldig god samarbeidspartner i arbeidet for å holde kontakten med leserne mine. Jeg har prøvd mange andre nettsteder, men GetResponse tilbyr en utmerket tjeneste til en veldig god pris. E-postverktøyet hjelper meg med å lage flotte meldinger, og det er definitivt favorittfunksjonen min. Jeg kan enkelte plassere bilder, linjer og tekst der jeg vil at de skal være. Jeg kan holde styr på leserne mine, sette opp autosvar, sende tidligere meldinger på nytt ... og jeg får alltid hjelp på chat når jeg trenger det. Jeg kan virkelig ikke be om mer.
Pavel Tolpezhnikov
  • Pavel Tolpezhnikov

  • www.paveltolpezhnikov.com
Jeg begynte å bruke GetResponse for tre år siden, og jeg likte den gjennomtenkte funksjonaliteten og påliteligheten. Jeg begynte å bruke tjenesten mer og mer, og anbefalte den til klientene mine. Det er en pålitelig, enkel og praktisk løsning for e-postmarkedsføring, og en ekstremt viktig del av bransjen. Etter min mening er GetResponse den beste løsningen på markedet. Nå er tjenesten også tilgjengelig på russisk, og jeg ble positivt overrasket over at anbefalingene mine om å forbedre oversettelsene og tjenesten som helhet ble tatt tak i nesten med én gang.
Rodrigo Claudio
  • Rodrigo Claudio

  • www.rodrigoclaudio.com
Jeg er gymlærer i Brasil, og GetResponse har en stor del av æren for at jeg har klart å etablere en ekstrainntekt innen e-postmarkedsføring.

GetResponse og kundeservicen deres kan oppsummeres med tre ord; rask, effektiv og døgnåpen. Dette er veldig bra, selv om jeg kun har hatt behov for brukerstøtte to ganger – det er jo så enkelt å bruke.

Det nye målsideverktøyet var til stor hjelp når jeg trengte det som mest. Jeg måtte opprette en side for et webinar, men ønsket ikke å opprette en helt ny side på nettstedet mitt. Det endte imidlertid med at jeg ombestemte meg; jeg kunne jo lage en ny side med kun noen få klikk, uten å måtte streve med HTML.

En stor takk til GetResponse for å ha gitt meg en utmerket tjeneste til en veldig god pris.
Roy Fielding
  • Roy Fielding

  • http://mentoringformarketers.com
Hvis du leter etter en pålitelig autosvartjeneste med alle ekstrafunksjonene man kan drømme om, da trenger du ikke lete lenger enn til GetResponse. Alle funksjoner på ett sted – alt du trenger for å bygge lister som fungerer. API-et og Facebook-integreringen deres er også veldig bra!
Regina Luffey
  • Regina Luffey

  • www.wildeflower.com
Jeg har brukt GetResponse i ca. 6 måneder. Jeg begynte med prøveversjonen og fant ut at den var mye mer brukervennlig enn noen av de andre programvarene innen e-postmarkedsføring jeg hadde prøvd. Jeg avsluttet abonnementet hos den andre leverandøren, begynte med GetResponse og har aldri angret. GetResponse har vist seg å oppfylle alle behovene mine innen e-postmarkedsføring. Nå tilbyr de også målsider som hjelper foretaket mitt med listebyggingen. Jeg har nå 400 medlemmer i e-postlisten min, og GetResponse har hjulpet meg hele veien med å lage attraktive og flotte e-poster som jeg kan sende til kundene mine. Tusen takk, GetResponse. Takk for at dere gjør det enkelt for meg å utvikle foretaket mitt og få sagt det jeg ønsker til kundene mine på en personlig måte.
Shirley George Frazier
  • Shirley George Frazier

  • http://GiftBasketBusiness.com
Forretningslivet er fullt av komplikasjoner. Det siste jeg trengte var en lang opplæringsprosess for å finne ut hvordan jeg kunne kontakte klienter som ville ha informasjon om produktene og tjenestene mine.

Da jeg byttet fra til GetResponse fra en annen e-postmarkedsføringstjeneste var dette ikke lenger noe problem.

GetResponse gjør det et program for e-postmarkedsføring og -administrasjon skal gjøre, nemlig å gjøre prosessen enkel, effektiv og så lite tidkrevende som mulig.

Hvis jeg har et problem eller spørsmål, har kundeservice svaret og blir på linjen til problemet er borte.

Som suksessrik næringsdrivende har jeg mye å gjøre. GetResponses tjenester lar meg markedsføre mot målgruppen min uten ekstra arbeid.
Tom Kane
  • Tom Kane

  • http://letsgomobile.club
Etter å ha prøvd mange forskjellige løsninger for e-postmarkedsføring, både engelsk- og tyskspråklige, falt valget på GetResponse.

Det som overbeviste meg var brukervennligheten og det at plattformen var tilgjengelig på mange språk. Jeg jobber både i engelske og tyske markeder, i tillegg til i Brasil. Derfor har jeg behov for en e-postmarkedsføringsløsning som inkluderer alle disse språkene, og etter min mening er det svært få som gjør det.

Den enkle integreringen i GetResponse, med for eksempel WordPress og Optimize Press, var også med på å overbevise meg. For meg er GetResponse et uunnværlig verktøy i det daglige arbeidet som internettmarkedsfører.
Winter Green
  • Winter Green

  • www.birthingbetter.com
Jeg er direktør for den newzealandske veldedige organisasjonen Common Knowledge. Organisasjonen vår har solgt multimedieressursen Birthing Better with The Pink Kit Method® på nett siden 2000. Vi brukte AWeber i mange år, men der hadde vi ikke muligheten til å opprette målsider, nyhetsbrev eller undersøkelser, eller til å redigere nettskjemaer. Tidlig i 2014 oppdaget jeg Warrior Forum og spurte hvilke programvarer/tjenester de andre brukte til å lage målsider etc. Det var ingen som nevnte GetResponse. Jeg utforsket ALLE forslagene, og det var ingen som passet meg. Jeg aner egentlig ikke hvordan jeg kom over GetResponse, men i løpet av den 30-dagers gratis prøveperioden skjønte jeg at jeg hadde funnet noe bra. GetResponse kunne tilby mer enn jeg kunne håpe på. Jeg kan ikke få sagt nok om hva GetResponse tilbyr med tanke på maler, design og brukervennlighet ... det er helt fantastisk! Og det er ikke alt. De er de eneste som gir en sjenerøs rabatt til ideelle organisasjoner, og brukerstøtten deres er helt fantastisk. Hvem enn dere er som står bak GetResponse, jeg håper dere vet hvor takknemlig denne lille veldedighetsorganisasjonen er!
Aisha Williams
  • Aisha Williams

  • RE e-Broker
"Jeg byttet til GetResponse etter å ha brukt en konkurrerende plattform, og jeg elsker systemet deres. Plattformen er mye mer brukervennlig og enkel å bruke. Jeg vil takke dere for at dere fulgte meg opp gjennom prøveperioden og ga utmerket service (som jeg dessverre ikke fikk fra konkurrenten deres).

Jeg er så fornøyd med GetResponse at jeg kommer til å oppgradere til en betalt pakke, og jeg er sikker på at jeg vil fortsette å få like god service som jeg har fått så langt. Tusen takk til Jacob for all hjelp, og jeg håper at han fortsetter som kontoansvarlig for kontoen min."
Laura Seabrook
  • Laura Seabrook

  • www.lauraseabrook.com
"Kundeservicen er fantastisk! Jeg satte virkelig pris på at de ringte meg dagen etter jeg registrerte meg, bare for å si at de er der for å hjelpe meg – og de holder det de lover! Jeg kan kontakte dem på livechat 24/7 når jeg trenger støtte, og de er alltid klare til å hjelpe meg."
Jenish Pandya
  • Jenish Pandya

  • http://jenishpandya.com
"Jeg har brukt GetResponse i over et år, og jeg elsker det! Det som virkelig overbeviste meg var muligheten til å kontakte brukerstøtte på chat 24/7, slik at jeg får svar på spørsmålene mine raskt og greit. Dette er viktig når du trenger svar på noe som egentlig er veldig enkelt. Det er veldig frustrerende å vente på svar på e-post i en dag eller to, når det egentlig ikke er nødvendig. De er også ganske aktive i sosiale medier (Facebook og Twitter), så det er lett å få tak i dem, også utenfor GetResponse-miljøet. Som ingeniør setter jeg stor pris på gode produkter og ble veldig imponert over grensesnittet. Det er rett og slett lekende lett! De har laget et dra-og-slipp-system som gjør alt veldig enkelt, noe som kommer godt med hvis man ikke er veldig teknologisk av seg. De har også en kul funksjon for forhåndsvisning av e-post, som lar deg se hvordan e-posten vil vises i forskjellige e-postklienter, nettlesere, operativsystemer og på forskjellige enheter. Hvis du ikke bruker en autosvar-tjeneste eller vurderer å finne en annen enn den du bruker nå, er GetResponse verdt å sjekke ut."
Michael Simpson Jr
  • Michael Simpson Jr.

  • theresidualentrepreneur.com
“Det er ikke mye som skiller GetResponse og AWeber, men til slutt var det GetResponse som trakk det lengste strået. Det beste med GetResponse er at du kan personalisere og tilpasse e-postene mot et mål. For eksempel vil alle som registrerer seg for nyhetsbrevet mitt umiddelbart motta en velkomst
e-post. Noen dager senere får de en rabatt på ett av favorittproduktene mine. Videre får de periodisk (ukentlig) kommunikasjon som hjelper dem med å utvikle den nettbaserte virksomheten deres. Og den gratis prøveperioden? Det var noe som imponerte meg med GetResponse. Ingen kredittkort, ingen krav til informasjon, bare en ekte og ærlig 30-dagers gratis prøveperiode. Det som til slutt fikk meg til å velge GetResponse var kundestøtten. Den skiller seg ut ved at dere virkelig liker å snakke med oss. Jeg vet at dere faktisk bryr dere om oss. Jeg smiler hver gang jeg får en e-post av dere. :)”
Vivian Lou
  • Vivian Lou

  • www.shoppingononline.com
“Jeg har brukt GetResponse i tre år, og jeg må si at det er den beste tjenesten jeg har brukt så langt. Sammenlignet med andre verktøyer for e-postmarkedsføring er GetResponse veldig brukervennlig og kostnadseffektivt. Etter at vi flyttet hele e-postmarkedsføringen vår til GetResponse har åpningene våre steget med 30 % og gjennomklikkingen med 50 %! GetResponse hjalp meg med å lage flere kampanjer som når alle klientene mine med relevant innhold. Jeg er trygg på å anbefale GetResponse til alle som vil forbedre salget ved å øke rekkevidden til e-postmarkedsføringen og gjøre kundene mer lojale.”
Cory Boatright
  • Cory Boatright

  • realestateservant.com, CoryBoatright.com
“Vi begynte å legge merke til at den tidligere leverandøren vår hadde problemer med leveringsprosenten, så vi måtte se etter andre alternativer. Vi så på noen av mulighetene på "øverste hylle", men bestemte oss for å prøve GetResponse Enterprise (dedikert server). Brukergrensesnittet er det mest intuitive teamet vårt har sett. Vi ble imponert over muligheten til å lage e-postmaler som så fantastiske ut, og det i løpet av veldig kort tid! Det som virkelig utgjorde tungen på vektskålen var imidlertid muligheten til å teste alle elementene i e-postene. Etter at vi begynte å bruke GetResponse Enterprise kunne vi slutte å bruke mange av de andre tjenestene vi tidligere hadde behov for. Vi så at leveringsprosenten økte betraktelig, og åpningsprosentene gikk gjennom taket! Jeg anbefaler virkelig å jobbe med GetResponse Enterprise-teamet. Vi fikk vår egen kundebehandler, og vi føler virkelig at vi får dedikert service. Hos vår tidligere leverandør følte vi at vi bare var én av mange kunder. Husk at kundene er viktigst! Cory Boatright”
Ram Shengale
  • Ram Shengale

  • gyantastic.com
“Jeg mener at GetResponse er en av markedets beste leverandører av e-postmarkedsføring. Det finnes mange alternativer der ute, som AWeber og Mail Chimp‚ men jeg synes GetResponse er mye bedre. Jeg har brukt GR i 10 måneder, og opplevelsen har vært fullstendig problemfri. Jeg kommer definitivt til å fortsette med GetResponse. De gir deg en måneds gratis prøveperiode med alle funksjoner, uten at du trenger å bruke kredittkort. Derfor er det 100 % sikkert å prøve det ut. Det som virkelig imponerer er den fantastiske kundeservicen. Alle kundebehandlerne jeg har snakket med er kompetente, har god oversikt og er svært villige til å hjelpe meg, noe som kanskje er det viktigste av alt. Akkurat det er ganske sjeldent i våre dager.”
Kenneth Hart
  • Kenneth Hart

  • www.thirstyswagman.com
“Å bytte til GetResponse var en av de beste beslutningene jeg noen gang har tatt. Det er så utrolig bra og enkelt å bruke, og brukerstøtten er fantastisk! Det aller beste er hvor enkelt det er å lage mobilvennlige nyhetsbrev og målsider. Jeg kan absolutt anbefale GetResponse til alle som leter etter et effektivt verktøy for å engasjere målgruppen sin.”
Wilson Lau
  • Wilson Lau

  • www.fullsuccessmanifesto.com
“GetResponse er unikt på grunn av det brukervennlige dra-og-slipp-verktøyet. Det er mye mer intuitivt enn noen annen plattform for e-postmarkedsføring jeg har brukt. Nå tar deg meg bare 2 minutter å lage et nyhetsbrev! Tiden jeg sparer kan jeg bruke på webutvikling og markedsføringsstrategier. Siden jeg begynte å bruke GetResponse har gjennomklikkingen i e-postene mine økt med 230 %, noe som har en direkte innvirkning på salget mitt.”
Konsti
  • Konsti

  • www.coachdrague.com
"Kjære GetResponse-teamet, en kjapp e-post for å takke dere. Jeg har 4 års erfaring innen internettmarkedsføring, og jeg har brukt mye penger på forskjellige nettbaserte tjenester. Ja, GetResponse! Tjenesten deres gjør meg rett og slett ekstatisk! Dette er grunnen. GetResponse er så enkelt å bruke. Det er intuitivt, enkelt og veldig EFFEKTIVT. Som regel må man regne med en læringsperiode når man prøver noe nytt. Men med dere ... kunne jeg starte med én gang. Hvis jeg lurer på noe kan jeg bruke en av de mange opplæringsvideoene. Lurer jeg på noe mer kan kundeservice hjelpe meg ... med én gang. La meg gi et eksempel på hva jeg mener med effektivitet. Jeg skriver et nyhetsbrev, og når jeg er ferdig med å skrive blir nyhetsbrevet sendt ut (eller planlagt for sending) til et målrettet segment på 60 sekunder. Hvor raskt og enkelt er vel ikke det? Oppfølgingssystemet deres er egentlig det samme som et system for passiv inntekt. Jeg har en oppfølgingssekvens som er programmert for 4 måneder. Du abonnerer i dag, og fortsetter å motta oppfølgingen min i 4 måneder. Og det er bare begynnelsen. Jeg legger stadig til flere og flere oppfølginger helt til jeg når grensen i systemet deres. Det er bare ett problem ... det finnes ingen grense! Kan du forestille deg hva som ville skje hvis du programmerer oppfølginger for et helt år?
2 år? 3 år? Du kan reise på ferie i 3 år, og systemet ditt vil fortsette å skape inntekter for deg! Den avanserte segmenteringsfunksjonen gjør underverker for åpnings- og gjennomklikkingsprosentene mine. Noen ganger øker de med 50 %! Tenk på hva det betyr ... 50 % mer trafikk ... 50 % flere konverteringer ... 50 % høyere avkastning! Kundeservicen deres er blant de beste i bransjen. Veldig hyggelig, profesjonelt, effektivt og ... RASKT! Hvis problemet mitt ikke kan løses umiddelbart er det i hvert fall i orden i løpet av 24 timer. Og i de fleste tilfellene blir det ordnet med én gang. Ikke noe stress ... Ikke noe irritasjon ... Kun tillit og ingen bekymringer. Dere hører på kundene deres. Dere lytter til oss når dere utvikler nye tjenester. Jeg liker denne tilnærmingen til nyskapning veldig godt, fordi den gir oss trygghet (vi blir tatt vare på) og, ikke minst, den gir oss det vi trenger og ønsker! Men, la oss være ærlige. Dere har også noen svake punkter. Hvem har vel ikke det? Heldigvis er de svake punktene bare detaljer, små detaljer som ikke betyr så mye (og hvis du er en resultatdrevet markedsfører som meg, betyr disse detaljene ingenting). Det beste er at dere vet hvilke svakheter dere har, og dere ber oss om hjelp og blir bedre ... raskt! Dere har vist dette gang på gang på gang tidligere. Dere viser det stadig vekk. Dere blir stadig bedre! Dere imponerer meg hele tiden! Dere er rett og slett effektive i et nøtteskall, både fra en teknisk OG en menneskelig synsvinkel! Dere er I SÆRKLASSE den beste nettbaserte tjenesten jeg noen gang har prøvd. Gratulerer til hele GetResponse-teamet, og takk, nok en gang."
Peter King
  • Peter King

  • www.mediaserverreviews.com
"Jeg brukte nettopp GetResponses nettskjemaer til å laget et bekreftelsesskjema for en gratis nedlasting på siden min, http://mediaserverreviews.com. Det var kjempeenkelt å bruke, og jeg hadde installert det nye skjemaet mitt på minutter, bokstavelig talt. En av de beste GetResponse-funksjonene er videoveiledningene. Det hender at jeg er usikker på hvordan jeg skal gjøre et eller annet, men da er det bare å finne hjelp i videoene. GetResponse er et kvalitetsprodukt med utmerket brukerstøtte. Fortsett det gode arbeidet."
Shen Li Lee
  • Shen-Li Lee

  • http://www.figur8.net
"Det jeg liker med GetResponse er at de tilbyr en gratiskonto, slik at du kan prøve tjenesten og bygge deg en liste før du starter et betalt abonnement. Da kan du føle deg trygg på at du kjøper et produkt du vil ha. Den andre funksjonen jeg virkelig liker er det at man kan koble bloggoppdateringer til nyhetsbrev, slik at abonnentene får mer innhold! Slik kan man automatisk varsle abonnentene om at man har lagt ut et nytt blogginnlegg."
Jules
  • Jules

  • http://www.moneyinayear.com
"Jeg har brukt GetResponse i nesten et år, og jeg har fått utmerket service fra dem. Det som virkelig overrasker meg er hvor raskt kundeservice svarer. Uansett hva problemet er får jeg et raskt svar og løsning på problemet, og dette har hjulpet meg med å gjøre bloggen min www.moneyinayear.com bedre. Jeg anbefaler GetResponse til alle seriøse internettmarkedsførere."
Dave Alexander
  • Dave Alexander

  • http://www.justgofishin.net
"Takk for alle de fantastiske nettbaserte verktøyene dere tilbyr for e-postmarkedsføring! De er enkle å bruke, med gode opplæringsvideoer og livechat som hjelper meg med å lære om nye produkter og funksjoner. Dette er noe du 'må' ha hvis du driver en nettside som vil utvikle brukergruppene sine."
Marc Enfroy
  • Marc Enfroy

  • http://www.MarcEnfroy.com
"GetResponse hjelper meg med å fange interessen til pianoelskere og å kommunisere med dem enkelt og rimelig. Jeg har sjekket ut alle de største selskapene innen e-postmarkedsføring, og jeg kan med trygghet si at GetResponse gir deg mest for pengene."
Glenn H. Kipps
  • Glenn H. Kipps

  • http://www.validtravel.com
"Jeg har brukt GetResponse autosvar i årevis, og jeg har vært veldig fornøyd med tjenesten. Jeg er også imponert med den nye funksjonen for integrering med Facebook og Twitter. Nå når nyhetsbrevene mine flere mennesker, og jeg har fått flere nye abonnenter ved å legge ut innlegg på Facebook og Twitter. GetResponse endrer seg stadig for å følge med tiden. Jeg ville ikke brukt noen annen autosvartjeneste. Jeg ser rett og slett ingen grunn til det."
Georgette Pann
  • Georgette Pann

  • http://www.thefitnessbootcamp.com
"Jeg har brukt GetResponse i mange år. Jeg elsker brukervennligheten og oppgraderingene. Det viktigste er likevel den fantastiske kundeservicen – utrolig bra og veldig viktig når man må løse et problem eller hjelpe kunder. Kundestøtten er på et helt annet nivå enn noen annen tjeneste jeg har prøvd, og et viktig supplement til GetResponses produkter og tjenester!"
Scott Bradley
  • Scott Bradley

  • Rapid Results Marketing Group LLC
"GetResponse er et selskap jeg vet jeg kan stole på. Ikke bare gir de overlegent god kundestøtte, men de har et produkt i toppklasse som er enkelt å bruke."
Joyce Moore
  • Joyce Moore

  • Moore Than Fitness
"Jeg elsker GetResponse e-postmarkedsføring med video. Med video-e-post føler klientene våre nesten av jeg er der og snakker med dem. Konverteringsprosenten vår gikk opp med 200 % i løpet av den første uken. Det er virkelig verdt investeringen; jeg betaler 18 dollar i måneden og tjener automatisk ca. 300 dollar i uken per kampanje, alt på grunn av video-e-postene."
William Debauchez & Team
  • William Debauchez & Team

  • ILGSystem, represent iLearning Global on 5 continents
"Vi bruker videooppfølging for å opprettholde interessen for tilbudene våre og e-postnyhetsbrev med video for å annonsere kommende arrangementer. Jeg får ca. 50 % mer direkte respons på video-e-poster sammenlignet med vanlig e-post. Jeg er selv forfatter og mener at ord er viktige, men når du skal overbevise noen om å bekrefte abonnementet eller registrere seg er det ingenting som slår video! GetResponse video-e-post er ikke bare for erfarne markedsførere; hvem som helst kan bruk det."
Maartin Strydom
  • Maartin Strydom

  • http://www.vitalwebtools.com
"Jeg er rett og slett imponert over hvor hjelpsomme og hyggelige de er på kundestøtte. Jeg er ikke i tvil om at dette vil bli et langsiktig forretningssamarbeid som kommer til å bære frukter for meg."
Angela Perin
  • Angela Perin

  • http://www.safetan.com.au
"Kundeservicen deres er utmerket og veldig nyttig, takk skal dere ha. Jeg har lurt på enkelte ting etter at jeg tok i bruk GetResponse, og svarene er alltid raske, høflige og informative. Fortsett slik!"
Bill Enross
  • Bill Enross

  • http://www.BillEnross.com
"Fordelene jeg oppnår med de tilsynelatende endeløse mulighetene og fleksibiliteten med GetResponse PRO har gitt meg større inntekt, men også dramatisk forlenget listene mine med genuint interesserte potensielle kunder ved hjelp av PowerLeadsCampaigns. Den personlige, profesjonelle kundestøtten via både e-post og telefon er det ingen som overgår, uansett pris."
Helaine Iris
  • Helaine Iris

  • http://www.pathofpurpose.com
"Jeg er en ny GetResponse-bruker. Jeg gjorde mye research på priser og funksjoner, slik at jeg kunne finne en pålitelig tjeneste for å automatisere nyhetsbrevene og e-postlistene mine. Jeg er veldig fornøyd med at jeg valgte GetResponse. Siden jeg ikke har så mye erfaring med autosvar, var kundestøtten hos GetResponse utrolig hjelpsomme og flinke til å hjelpe meg med å komme i gang. GetResponse er enkelt, og det fungerer. Nå har jeg tid til å fokusere på det jeg kan best. Jeg anbefaler virkelig GetResponse."
Bill Lampton
  • Bill Lampton

  • http://www.ChampionshipCommunication.com
Jeg har fått telefonhjelp fra kundeservice flere ganger. Hver eneste gang er de høflige, engasjerte og tålmodige. Jeg føler at de er genuint interesserte i å hjelpe meg. I tillegg benytter de anledningen til å lære meg mer om systemet, noe som er vel så viktig. Sjekk ut nettsiden min, så ser du at jeg holder foredrag og seminarer om kundeservice. Kundeservicen deres har gitt meg mange positive eksempler jeg skal bruke i den neste presentasjonen min, og kanskje også i det neste nyhetsbrevet jeg sender. Jeg har vært fornøyd med produktet deres fra dag én. Det gjør alt bare enda bedre at jeg får så god service når jeg trenger det. Dere kan være trygge på at jeg anbefaler GetResponse til alle jeg jobber med."

Er du klar til å ta e-postmarkedsføringen din et skritt videre?

Prøv gratis